וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש במכבי חיפה? גם מאמן שלונסק שם לב: "נהואל לא רגוע"

הירידה ביכולת של קשר ורוצלאב נמשכת על רקע ההצעה החדשה מהירוקים, המאמן מודאג וגם בתקשורת הפולנית מבקרים: "מקבל החלטות רעות"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה לעקוב בעניין אחר ההתפתחויות סביב מתיאס נהואל. אתמול (ראשון) דיווחו בתקשורת הפולנית שהירוקים הגישו הצעה משופרת ומשודרגת לרכישת הקשר הארגנטינאי-ספרדי של שלונסק ורוצלאב, שבינתיים גם היא נדחתה.

אבל בזמן שורוצלאב מתעקשת להשאירו ולא מוכנה למכור אותו בפחות מ-2.5 מיליון יורו - סעיף השחרור הנקוב בחוזהו - השחקן ממשיך להציג יכולת ירידה, מתחת לסטנדרטים שלו. אתמול שלונסק נפרדה ב-1:1 עם לגיה ורשה, ונותרה במקום ה-15 בלבד בליגה אחרי חמישה מחזורים.

נהואל שפתח כרגיל בהרכב, רשם מספר החמצות ולא נראה מרוכז, כשגם בתקשורת הפולנית וגם בקבוצה רומזים שאולי זה קשור בשמועות על מעבר אפשרי לקבוצה אחרת.

"נהואל הגיע למצב הבקעה מצוין אבל הוא לא רגוע מספיק מול השער לאחרונה. קשה להבין מה עובר בראש של שחקנים לפעמים", אמר המאמן יאצק מאגיירה.

בתקשורת הפולנית העניקו לנהואל ציון 4 בלבד, ונימקו: "מקבל החלטות רעות. עדיין מדובר באחד מאותם שחקנים שמסוגלים לשנות את המשחק בהברקה אחת, אבל לאחרונה משהו חסר אצלו".

מתיאס נהואל. Cristian Trujillo/Quality Sport Images, GettyImages
חושב על הצעד הבא בקריירה? נהואל/GettyImages, Cristian Trujillo/Quality Sport Images

נהואל נולד בארגנטינה, אך התפתח ככדורגלן בספרד והתחיל את הקריירה בשורות ויאריאל, כאשר בנוסף שיחק בבטיס ובקבוצת המילואים של ברצלונה. לנהואל 41 הופעות בלה ליגה, שם לא הצליח להותיר חותם. הוא יכול לשחק הן בכנפיים והן כקשר התקפי, אבל לרוב מתופקד באגף שמאל. נהואל שיחק גם בנבחרות ספרד עד גיל 19 ו-21. קבוצות נוספות בהן עבר בקריירה הן אולימפיאקוס, טנריפה, דפורטיבו לה קורונה וריאל אוביידו.

העונה הספיק נהואל לערוך תשע הופעות במדי הקבוצה - כולן בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully