וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר קפריסאי ביטל הגעה בשל המצב. באשדוד תומכים בהרוש

26.8.2024 / 9:33

שחקן כנף שהיה אמור לנחות חזר בו, בקבוצה החליטו להשאיר את ממאטה. חיזוקים לשוער שחווה ערב קשה מול בית"ר, וגם לרוזן: "הרחקה אכזרית"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3/ספורט1

במ.ס. אשדוד משוכנעים הבוקר (שני) כי אם לא היו נשארים בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20 אמש מול בית"ר ירושלים, המשחק היה נראה אחרת. "זה היה אכזרי מדי לקבל הרחקה כבר בפתיחת המשחק, אבל זה כנראה שכר הלימוד שהגיע לנו לשלם על זה ששיחקנו עם שלושה שחקנים חדשים לגמרי בהרכב", אמרו הבוקר במועדון.

בקבוצה היו מרוצים מההשתלבות של הקשר הגנאי עמנואל אג'יי וגם הבלם לואי דה לוקאס נכנס לעניינים ככל שהדקות נקפו. לעומתם, היה זה המגן השמאלי שחר רוזן שהורחק ומבין שלושת השחקנים החדשים, ממנו היה בלתי אפשרי להתרשם. בקבוצה, בכל מקרה, משוכנעים כי רוזן עוד יתרום הרבה. "לא במקרה התעקשנו ונלחמנו על שחר רוזן. אנחנו יודעים שהוא שחקן טוב שיתפתח אצלנו", אמרו.

מי שחווה ערב קשה מאוד הוא השוער אריאל הרוש. אם הוא כבר התרגל לקללות של אוהדי בית"ר ירושלים במפגשים עמם, הפעם הוא היה צריך לעבור 45 דקות מאתגרות במחצית השנייה, אחרי שספג שער אומלל על סף הירידה להפסקה. השוער הוותיק ניסה להרים את עצמו במחצית השנייה, אבל זה היה ללא ספק אחד מרגעיו היותר קשים בקריירה. בקבוצה חיזקו את הרוש ונתנו לו להבין שגם טעויות כאלה הן חלק מהמשחק.

שחר רוזן שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אשדוד בטוחה שהוא עוד יתרום. שחר רוזן אחרי ההרחקה/ברני ארדוב

כעת, הפנים למציאת חיזוק זר לכנף. שחקן קפריסאי שהיה אמור להגיע ביטל את נחיתתו בשל המצב הביטחוני. באשדוד החליטו להשאיר את החלוץ אבנעזר ממאטה והוא ייכנס לכושר אחרי הפציעה שעבר בברכו, על מנת שיצטרף אל החלוצים סתיו נחמני ושלומי אזולאי. נקודות האור אתמול היו החילופים של נועם מוצ'ה ורביד אברג'יל, שנתנו דקות טובות. גם שלו הרוש הוסיף בכניסה שלו מהספסל ויכול היה לסיים ערב נהדר, אלמלא החמיץ הזדמנות מצוינת מקרוב לעשות 3:3 בסיום. חמודי כנעאן היה מאופק באופן יחסי ובקבוצה מצפים ממנו ליותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully