וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטש מזכיר לי את צ'אבי פסקואל. הוא מוח כדורסל מבריק"

עוזר המאמן היוצא ז'וזפ מריה ברוקאל שיבח את מאמן מכבי תל אביב בריאיון בספרד, סיפר על "השנה הקשה בחיי" וטען: "יד אליהו - האולם הכי ביתי באירופה"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

ז'וזפ מריה ברוקאל יתחיל בקרוב את תפקידו החדש כעוזר מאמן בבאיירן מינכן, אבל לא שוכח את התקופה שעבר בישראל. עוזר מאמן מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות התראיין אמש (ראשון) לתחנת רדיו בספרד, סיפר על השנה בעבר בצל המלחמה, וגם הקדיש מילים חמות לעודד קטש.

"זו הייתה השנה הקשה בחיי. עד תחילת המלחמה, לא הרגשתי שום דבר מסוכן או חריג בישראל. אחרי המלחמה דברים השתנו", סיפר. "במשחק נגד ולנסיה, האבטחה סביבנו נראתה כמו סרט קולנוע. מסוקים חגו מעלינו, מאות שוטרים שמרו עלינו. זה לא ממש הפריע לי, והמשכתי להרגיש בטוח. למען האמת, שקלתי ברצינות להמשיך לעונה נוספת במועדון, אבל אחרי המתקפה האיראנית אשתי אמרה שאי אפשר להמשיך. לא קל לחיות בפחד ובחשש שמדינה כמו איראן יכולה לתקוף אותך בכל רגע נתון".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש בין שני עוזריו: נועם לוי, ג'וזפ מריה ברוקאל. דני מרון
עונה לא קלה. ברוקאל, מימין/דני מרון

על אוהדי מכבי תל אביב: "מה שהופך את מכבי תל אביב לקבוצה מיוחדת זה הקהל שלה. לפרטיזן ופנאתינייקוס יש אוהדים נהדרים והאווירה באולמות שלהם חמה מאוד, אבל ביד אליהו יש משהו אחר, ומאוד מיוחד. אני תמיד אומר שלאוהדים האלה יש כזו השפעה גדולה, שאפילו אני הייתי מצליח להטביע אם הייתי משחק עבורם. האנרגיה ביד אליהו אחרת. מבחינתי זה האולם הכי ביתי באירופה".

על עודד קטש: "אני מכבד את קטש כמאמן וכבן אדם. הוא בן אדם טוב שלא מדבר הרבה, ולדעתי הוא מתאים למכבי תל אביב בצורה מושלמת. הוא קצת מזכיר לי את צ'אבי פסקואל, כי גם יש לו שיטה מאוד מובהקת ורעיונות מאוד ברורים. הוא מוח כדורסל מבריק, ויכול להישאר במכבי הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully