וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליים של מסי: תאי בריבו מלך שערי גביע הליגות

שנה אחרי שכוכב אינטר מיאמי זכה בפרס נעל הזהב של הטורניר, החלוץ הישראלי הלוהט קיבל אותו כשסיים עם מאזן של שבעה שערים כולל שלושה צמדים. המספרים שמראים שהוא בין השחקנים בכושר הטוב בעולם, המחמאות בארה"ב וההודאה: "זה דבר ענק עבורי"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

תאי בריבו נמצא בכושר הטוב בחייו - ויכולתו הפנטסטית מתחילה לזכות אותו בהכרה עולמית. הלילה (בין ראשון לשני) כבש חלוץ פילדלפיה יוניון שני שערים נוספים במשחק על המקום השלישי בגביע הליגות, ולמרות שהחמיץ פנדל בדו קרב המכריע והפסיד 3:1 לקולורדו בסופו של דבר, הוא סיים את הטורניר המסורתי של ה-MLS כמלך השערים, עם לא פחות משבעה שערים.

בריבו כבש שלושה צמדים בסך הכל, וסיים את הטורניר עם מאזן מרשים של שבעה שערים משמונה בעיטות למסגרת. הוא סיים כמלך השערים למרות שהחמיץ את רוב חצי הגמר אחרי הרחקה ביזארית. בשורה התחתונה, בריבו יורש את התואר מלא אחר מאשר ליאו מסי, שסיים כמלך השערים של המפעל בעונה שעברה עם 10 שערים.

"זו הפעם הראשונה שאני משחק בגביע הליגות. קיבלתי כמה שניות בעונה שעברה, אבל זה לא נחשב. אחרי שכבשתי שבעה שערים, אני יכול לומר בוודאות שאני מאוד אוהב את הטורניר הזה", סיכם בריבו. "חבל שסיימנו רק במקום הרביעי, אבל נשמור על ראש למעלה ונעבור הלאה למשחקים בליגה. אני מקווה מאוד להמשיך ככה. לזכות במלך השערים זה דבר ענק עבורי, כי בתור חלוץ אתה תמיד רוצה לסיים ראשון בטבלת הכיבושים. אני רוצה להיות בטופ כל הזמן, אבל הייתי מוכן להחליף את הפרס הזה עם מקום בגמר. הקבוצה חשובה לי יותר מההישגים האישיים שלי".

צפו בכל השערים של בריבו בטורניר

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון חוגג. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. בריבו, הלילה/רויטרס

בארצות הברית המשיכו לשבח את בריבו, שהופך בשבועות האחרונים לאחד השחקנים הכי מדוברים ב-MLS, ולמעשה יכול להיחשב כאחד השחקנים בכושר הטוב בעולם כרגע - בחודשי הקיץ, מיוני ועד עכשיו, הוא כבש בסך הכל 13 שערים בכל המסגרות - מספר שרק חמישה שחקנים אחרים ברחבי העולם חצו אותו בפרק הזמן הזה.

"מטורף לחשוב שבריבו היה חלק מהקבוצה במשך כל כך הרבה זמן ולא קיבל דקות. הוא פשוט אדיר, ועם קצב הכיבושים הזה, קשה להאמין שפילדלפיה תצליח להשאיר אותו במשך זמן רב", כתבה העיתונאית המקומית רנה וושינגטון.

העיתונאי ג'ו טנסי שמסקר את פילדלפיה הוסיף: "בריבו לא יכול היה לדמיין בתחילת העונה שהוא יסיים כמלך השערים של גביע הליגות. הוא נלחם כמו אריה כדי לגרד דקות בתחילת השנה, ועכשיו הוא כנראה השחקן השני הכי חשוב בקבוצה".

העיתונאי ג'ימי קינג ציין: "אני לא מצליח להיזכר באף ספורטאי באף ענף שעושה ריצה כזו כמו של תאי בריבו. מדהים לצפות בזה".

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully