וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודגוראנו ערך בכורה בהראקלס: "נצטרך להתרגל אליו"

אחרי שהושאל ממכבי חיפה, הישראלי שיחק מעל חצי שעה מול ווילם ומאמנו דה לואי ניתח: "הוא קצת מתקשה עם כדורים לרגל, אבל האיכויות שלו טמונות בעומק ובמהירות"

אחרי שהוצג כשחקן הראקלס, סוף פודגוראנו קיבל דקות משמעותיות בבכורה בקבוצתו החדשה שסיימה אמש ב-1:1 ביתי עם ווילם. הקיצוני שהגיע ממכבי חיפה נכנס כמחליף בדקה ה-58 וסחט מחמאות מהמאמן החדש שלו ארווין ואן דה לואי.

"ובכן, הוא לא מדבר הולנדית", התבדח ואן דה לואי ב-ESPN. לאחר מכן המשיך המאמן לדון ברצינות כיצד הוא רואה את שחקן הרכש הישראלי: "הוא בחור עם איכויות, אבל הוא שיחק רק חצי שעה. תנו לו להתרגל, אבל אפשר לראות שגם אנחנו צריכים להתרגל אליו. הוא מתקשה קצת יותר כדורים לרגל. האיכויות שלו טמונות בעומק שלו ובמהירות שלו".

סוף פודגוראנו מוצג בהראקלס. באדיבות המצולמים
מתרגל לחיים בהולנד. פודגוראנו/באדיבות המצולמים

המאמן נשאל אם הוא מצפה לעוד שחקני חיזוק בימים שנותרו לחלון ההעברות ואמר: "לא, אני לא מצפה שיצטרפו עוד, יש לנו מספיק שחקנים עכשיו. אולי עוד אחד או שניים יעזבו".

זו כידוע לא התחנה הראשונה של פודגוראנו מעבר לים, אחרי שבספטמבר 2020 נמכר לקבוצת הנוער של רומא, שמכרה אותו כעבור שנה לספציה וממנה הוא חזר למכבי חיפה שצירפה אותו בהשאלה ב-2022 ובשנה שעברה השלימה את רכישתו. עם זאת, הוא מיעט לשחק מאז שחזר לישראל- ב-2022/23 נפצע נגד בנפיקה, נותח ולא שב לשחק באותה עונה ובעונה שעברה דווקא רשם 32 הופעות במסגרות השונות, אבל ל-804 דקות בלבד. העונה הוא שיחק שש דקות בהפסד 3:0 לסבאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully