וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפתיחה הנהדרת: באנגליה מסמנים את הצעד הבא של ליברפול

רדנאפ טוען כי במועדון צריכים למצוא את "סלאח הבא", קראגר הסכים: "ההצלחות הגיעו כי היו מדויקים בשוק השחקנים - לא כי בזבזו כסף"

תקציר: ליברפול - ברנטפורד 0:2/ספורט1

פתיחת העונה המוצלחת של ליברפול נמשכה אמש (ראשון), וכעת ארנה סלוט עומד על מאזן של שני ניצחונות משני משחקים. למרות זאת, בתקשורת המקומית כבר מביטים קדימה ומקווים לראות את המועדון מתחיל להיבנות מחדש - אחרי עזיבת יורגן קלופ, גם בסגל השחקנים.

"במועדון צריכים למצוא את מוחמד סלאח החדש", טען שחקן העבר ג'יימי רדנאפ. "כשהוא חתם, אף אחד לא האמין שיהפוך להיות שחקן כזה. הוא היה בצ'לסי ולא רע באיטליה. זו צריכה להיות המטרה של המועדון - איך מוצאים את השחקן הבא שיפרוץ? זה לא קל, אבל יש אנשי צוות נהדרים, לריצ'רד יוז יש ידע אנציקלופדי של שחקנים וקבוצות. הוא יודע הכל. לא צריך להביא פלסתר".

ג'יימי קראגר הסכים: "ליברפול הצליחה כי היא היתה מאוד מדויקת בשוק השחקנים - לאו דווקא כי בזבזה המון כסף. הייתי רוצה לראות אותם מצרפים קשר אבל גם שחקן מהסוג של נתן אקה, יושקו גברדיול. אם אי אפשר למצוא שחקנים בסדר הגודל הזה, לא הייתי מבזבז כסף".

מוחמד סלאח, ליברפול. GettyImages
קל להגיד, קשה לבצע. סלאח/GettyImages

על פתיחת העונה ומה שראה מהמנג'ר ההולנדי החדש הוסיף קראגר: "העונה שעברה היתה רכבת הרים - שערים מאוחרים, קאמבקים, כל משחק הרגיש כמו גמר גביע. ליברפול של סלוט לא תהיה מלהיבה באותה מידה, זה בלתי אפשרי. המשחק הגדול הראשון יהיה בשבוע הבא נגד יונייטד, כולם יגיעו מלאי מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully