וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "כבר שמו לנו כתרים, לא שיחקנו מספיק חכם"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 23:02

מאמן בית"ר ירושלים סיכם את ה-2:3 על אשדוד: "אני שם בצד את הציפיות, צריך להסיק מסקנות ולחשוב טוב-טוב כי פשוט לא הולך להיות". מיכה: "טבעי שיש לחץ, צריך לעמוד בציפיות". אלי לוי: "גאה, העתיד שלנו ורוד"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3/ספורט1

אחרי שלא הצליחה לעשות זאת בשלוש העונות הקודמות, בית"ר ירושלים סוף סוף ניצחה במחזור פתיחה. הצהובים-שחורים רשמו הערב (ראשון) 2:3 על מ.ס. אשדוד, במשחק ה"ביתי" שלהם בבלומפילד (אגב, ניצחון בית ראשון במחזור הפתיחה לא קרה לבית"ר ירושלים כבר 17 שנה). הרחקה של שחר רוזן (20) פתחה את המשחק, ולאחר שפטריק טוומאסי ניצל שגיאה אומללה של אריאל הרוש (45+6), הצטרפו לחגיגה גם טימו מוזי (47) וסילבה קאני (76). גריגורי מורוזוב צימק עם שני שערים עצמיים (59, 86), ובכך הוכח שוב הפער בין ההתקפה המחשמלת של בית"ר - וההגנה הפגיעה.

ברק יצחקי אמר על התחושות אחרי המשחק: "אני שם בצד את הציפיות, הלחץ וכל הרעשים שהיו מסביב. קיבלנו כמו משחק בהזמנה כי הם ספגו אדום מוקדם, אבל לא שיחקנו מספיק חכם, לא שיחקנו בצורה ומהירה והזזנו אותם מצד לצד. זה מאוד חשוב לנצח גם אם היכולת הייתה פחות טובה ונכון שהדקות האחרונות נראו פחות טוב, אבל זה לגיטימי. שמו לנו כבר כתרים וצריך לקחת הכל בפרופורציות, עלינו לעבוד מאוד קשה כדי שבפעמים הבאות נדע להתמודד עם סיטואציה כזו הרבה יותר טוב".

על המערך ההתקפי: "אנחנו משחקים עם הרבה שחקנים התקפיים כי אני רוצה להחזיק בכדור, אבל זו לא הייתה הבעיה שלנו ששיחקנו עם שחקנים מוכשרים והובכנו במתפרצות, אלא כי לא הגענו מהר לאיבודי כדור - משהו שעשינו טוב מתחילת העונה והיום לא בא לידי ביטוי, ולכן היו פעמים שזה נראה פחות טוב".

ברק יצחקי, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ההתקפה בהחלט מתפקדת. יצחקי/ברני ארדוב

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "אנחנו רק בתחילת העונה ואני לא יכול להצטער על שלוש נקודות שלקחנו. יש דברים שאנחנו צריכים לשפר ואני שמח שנוכל לעשות את זה עם שלוש נקודות בכיס". לקראת טבריה בשבת אמר: "יצא לי לראות חלק מהמשחק נגד מכבי חיפה. התוצאה אולי לא הייתה לטובתה, אבל ראיתי שהיא קבוצה לא קלה ובטח שאחרי המשחק של היום אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו הכי טובים בליגה, אלא להסיק מסקנות ולחשוב טוב-טוב כי פשוט לא הולך להיות".

דור מיכה הוסיף: "הכי חשוב זה לקחת שלוש נקודות שנותנות הרבה ביטחון להמשך. אנחנו יוצאים טיפה מאוכזבים מהיכולת, אבל היו לנו גם רגעים טובים. עשינו את זה קשה מול עשרה שחקנים, אבל הכי חשוב זה הניצחון. אנחנו מנסים פחות לחשוב על הציפיות. כמובן שיש ציפיות במועדון כמו בית"ר ירושלים וגם טבעי שיש לחץ, התפקיד שלנו זה לספק את הסחורה ולעמוד בציפיות. המועדון הזה לא היה בצמרת בשנים האחרונות וזו המטרה העיקרית שלנו - לרוץ למעלה ולשחק כדורגל טוב".

על החיבור שלו עם ברק יצחקי: "הוא עוזר לי מאוד. זה תהליך שהתחיל בשנה שעברה והרגשתי טוב מסיום העונה שעברה, מרגיש שיש לי גב ורוצה להמשיך להתקדם ולהשתפר". על שיתוף הפעולה המצוין של שחקני ההתקפה: "אנחנו יודעים שהפוטנציאל קיים. יש לנו הרבה כלים התקפיים טובים והחכמה היא להביא את זה לידי ביטוי במגרש, כמו שעשינו היום בחלקים גדולים. אני בטוח שממשחק למשחק זה ייראה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
רואה את חצי הכוס המלאה. אלי לוי/ברני ארדוב

בצד המפסיד, סיכם אלי לוי ואמר: "זה לא האופי שלי להגיד זה לא הערב שלנו. אני תמיד מאמין, לא משנה עם כמה שחקנים. גם אם זה היה נראה שאנחנו הולכים אחורה, ידענו שבית"ר פגיעה. עשינו את המקסימום. אני כל כך גאה בבחורים. התחושות לא נעימות כשמפסידים, אבל אם מזיזים את התוצאה - יש לי עם מי ללכת קדימה. אנחנו לוקחים סיכונים ולא יודעים איך זה ייראה. לשמחתי זה נראה טוב, החלטתי להפקיר טיפה את הקווים, עשינו את זה בסדר.

"אני לוקח את חצי הכוס המלאה שלנו. חסרים לנו עוד כמה שחקנים בסגל, אבל גם להתאמן ביחד. שיתפנו ארבעה שחקנים שלא היו איתנו עד לפני שלושה-ארבעה ימים. הם הוכיחו שהם טובים והעתיד שלנו ורוד איתם".

עומרי בן הרוש הוסיף לדברי מאמנו: "תמיד אנחנו רוצים לנצח. יכולנו להתפרק בהמון שלבים במהלך המשחק, אבל החלטנו שאנחנו באים ולא מתביישים לשחק כדורגל ולהראות מה אנחנו יודעים. אני שמח שנשארנו מאוחדים, שנשארנו כקבוצה, הבקענו שני שערים והיינו יכולים להבקיע גם יותר. אנחנו יכולים לקחת מהמשחק הזה המון דברים, בייחוד בפן המנטלי. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו. נצטרך לתת יותר במשחק הבא ואנחנו צריכים להביא גם לקהל שלנו את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully