וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו לא עברה בבקרה התקציבית ולא תשחק בליגה הלאומית

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהקבוצה לא עמדה בארכה שקיבלה ותרד לליגה א', המשחק שתוכנן נגד הפועל עפולה בוטל. מ.ס. טירה תהיה זו שתזכה להחליף אותה בליגת המשנה?

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל עכו אמורה הייתה לפגוש את הפועל עפולה ביום חמישי האחרון, אך קיבלה ארכה מההתאחדות לכדורגל כדי לעבור בבקרה התקציבית והמשחק נדחה. הערב (ראשון), כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה המיועדת, הודיעה ההתאחדות לכדורגל על כך שהפועל עכו לא הצליחה לעבור בבקרה התקציבית ומכאן שהיא יורדת לליגה א'. המשחק, כמובן, בוטל, עפולה תפגוש בעתיד את מי שתחליף את עכו בלאומית.

"בהתאם להחלטת הרשות לבקרת התקציבים מהערב, קבוצת הפועל עכו לא תשחק בליגה הלאומית בעונת המשחקים הקרובה", נמסר מההתאחדות לכדורגל. כאמור, בשבוע שעבר קיבלו בהפועל עכו ארכה מבית הדין העליון שליד ההתאחדות והם היו צריכים להעביר 250 אלף שקל כהכנסה לצד ערבות בנקאית על סך 700 אלף שקל לבקרה. המועדון הבטיח בשבוע שעבר שיעמוד בתנאים, אבל זה לא קרה.

שחקני הפועל עכו חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני הפועל עכו בעונה שעברה בלאומית/מאור אלקסלסי

מי שאמורות להחליף את הפועל עכו בליגה הלאומית הן היורדות סקציה נס ציונה ואיחוד בני שפרעם, אבל שתיהן לא מאושרות לליגה א' כרגע. לכן, הבאה בתור היא מ.ס. טירה שהפסידה להפועל כפר סבא במשחק המבחן. בכל מקרה, הסאגה עוד רחוקה מסיום - אולי אפילו בעניינה של הפועל עכו שלא תוותר כל כך מהר על המקום בליגת המשנה, על אף העובדה שלא עמדה בדד-ליין.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully