וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאס יוקובאיטיס נחת: "יש הרבה על הכתפיים שלי"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 20:14

הרכז הליטאי של מכבי תל אביב סיפר על הציפיות ממנו: "אנחנו כאן כדי להגיע לאנשהו, אני מוכן לאתגר". על ההשוואות לשאראס: "מקווה לשחזר משהו ממה שהוא השיג כאן"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

בסופו של יום מתוח שהחל עם ירי טילים לצפון הארץ, נחת היום (ראשון) בישראל הגארד הליטאי של מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס ונתן את אות הפתיחה לנחיתות רבות שיקרו בימים הקרובים. יוקובאיטיס תוכנן לנחות בשעות הצהריים המוקדמות, אך נחת באיחור של כמעט ארבע שעות, עד שיצא לאוהדים שהגיעו לקבל אותו בנמל התעופה.

"נחמד להיות פה, אני נרגש, מחכה לאתגרים", אמר הליטאי בנחיתה, "זה אומר הרבה בשבילי להיות פה. יש הרבה על הכתפיים שלי, מחכה לפגוש את האוהדים, אני רוצה לפתוח בהכנות. אנחנו כאן כדי להגיע לאנשהו, אני מוכן לאתגר. רוצה להתחיל עם הקבוצה.

"ההשוואה לשאראס מעניינת. זה קרה בעבר, שחקן שבא מברצלונה למכבי. זה נחמד. המטרה שלי, אני מקווה, לעשות לפחות לשחזר משהו ממה שהוא עשה. שוחחתי איתו על התחנה הבאה בקריירה שלי, רק דיברנו, לא אמר שאני צריך ללכת למכבי ולא משנה מה. אני בקשר איתו, הוא השפיע על הרבה דברים טובים בקריירה שלי".

שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתחיל פרק חדש. יוקובאיטיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יוקובאיטיס הוסיף ואמר: "מטרה ריאלית לעונה הזאת? לזכות בליגה הישראלית, יש יריבות גדולה, אני רגיל לזה ומחכה לזה. להגיע לפלייאוף היורוליג זה הדבר המרכזי למכבי, כי למועדון הזה יש את הציפיות הגדולות מכל שחקן שיהיה הטוב ביותר האפשרי. המטרה שלי היא הכי גדולה שיש. קטש האמין בי, השקיע בי הרבה כשדיברנו להגיע לכאן. אני מחכה לעבוד איתו, שמעתי עליו דברים מצוינים שהוא מאמן נהדר לרכזים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully