וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שערים ב-13 משחקים: צפו בצמד של תאי בריבו

החלוץ הלוהט חזר מהשעייה, סידר מהפך מול קולורדו אבל החמיץ פנדל בדו קרב המכריע וסיים עם פילדלפיה במקום הרביעי בגביע הליגות. אצילי רשם 73 דקות ב-0:3 של אומוניה ניקוסיה על אכנאס, אלטמן השלים 82 דקות ב-0:1 של וולוס על אסטראס טריפוליס

הבישול של עומר אצילי מול זירה/ספורט1

תאי בריבו פספס את משחקה של פילדלפיה קבוצתו בחצי גמר גביע הליגות בגלל השעיה מוזרה. בלעדיו קבוצתו הודחה בחצי הגמר על ידי קולומבוס בהפסד 3:1. אלא שהלילה חלוץ נבחרת ישראל חזר ל-11 של קבוצתו במשחק על המקום השלישי נגד קולורדו ונחשו מה? בריבו כבש צמד בזק עוד לפני ההפסקה וסידר לקבוצתו מהפך זמני והעלה את פילדלפיה ליתרון 1:2 על קולורדו ראפידס. בריבו נגח את ה-1:1 בדקה ה-41 וכעבור שלוש דקות השלים מהפך עם בעיטה מקרוב, אבל קולורדו השוותה במחצית השנייה ושלחה את המשחק לדו קרב פנדלים, בו בריבו כבר החמיץ - וירד מנוצח 3:1. הנחמה מבחינתו: הוא סיים כמלך שערי גביע הליגות, עם 7 שערים בסך הכל.

עוד בארה"ב: עידן טוקלומטי ערך הופעת בכורה בקבוצת הפיתוח של שארלוט, וכבש את השער השני ב-1:4 על קבוצת הפיתוח של ניו יורק רד בולס.

עומר אצילי פתח הערב (ראשון) לראשונה בהרכב אומוניה ניקוסיה, שניצחה את אכנאס 0:3 במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה הקפריסאית. הקשר הישראלי שעלה שלוש פעמים כמחליף במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג הוחלף בדקה ה-73 במצב של 0:1, ומעניין יהיה לראות האם יפתח גם בגומלין מול זירה ביום חמישי הקרוב, אחרי ה-0:6 המהדהד מהמשחק הראשון.

צפו בשערים של בריבוד

עומר אצילי שחקן אומוניה ניקוסיה. אומוניה ניקוסיה, אתר רשמי
משפר מעמדו ברוטציה. אצילי/אתר רשמי, אומוניה ניקוסיה

* סוף פודגוראנו רשם הופעת בכורה בהראקלס, כשעלה מהספסל בדקה ה-58 ב-1:1 עם ווילם II במסגרת המחזור השלישי של הליגה ההולנדית.

* עופרי ארד פתח ושיחק 81 דקות במדי קייראט, שסיימה ב-2:2 ביתי מול טובול בליגה הקזחית. אנדריי אולשין השווה למארחים עמוק בתוספת הזמן.

* אלי דסה פתח ושיחק כרגיל 90 דקות במדי דינמו מוסקבה, שהפסידה בביתה במפתיע 1:0 לקרסנודאר שמבחינתה נצמדה אליה במקום השני.

* ביוון, עומרי אלטמן פתח בהרכב לראשונה והשלים 82 דקות בניצחון וולוס 0:1 בחוץ על אסטראס טריפוליס במסגרת המחזור השני. אלה היו הנקודות הראשונות של וולוס העונה, הודות לשער של מארק קוסטה, אקס בני ריינה.

* חסן חילו פתח בהרכב והשלים 90 דקות במדי איוואטה שלו, שהפסידה 2:0 להוקאידו קונסאדולה סאפורו במסגרת המחזור ה-28 ביפן.

* דני גרופר נכנס כמחליף בדקה ה-44, לודוגורץ שלו ניצחה את ברואה 0:1 במחזור השישי בבולגריה.

* רמזי ספורי החמיץ פנדל היום בדקה ה-44 והוחלף בהפסקת המחצית כשאנטליאספור הייתה בפיגור כפול. בחצי השני, ללא הישראלי, היא הפכה ל-2:3 דרמטי מפנדל בתוספת הזמן וניצחה לראשונה העונה אחרי שלושה מחזורים בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully