וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדואקה: "פאלמר קר ואני לוהט, אז זה שילוב מעולה"

אחרי שכבש שלושער ראשון בקריירה ב-2:6 של צ'לסי על וולבס, שיבח שחקן הכנף את הכוכב שבישל לו את כל השערים. וגם: התשובה של ג'קסון לביקורת של אובי מיקל וההיסטוריה שעשה מארסקה

תקציר: וולבס - צ'לסי 6:2/ספורט1

צ'לסי ספגה שני שערים מחזור שני ברציפות, אבל בעוד בשבוע שעבר היא נכנעה 2:0 לאלופה מנצ'סטר סיטי, היום (ראשון) זו הייתה אופרה אחרת לגמרי ואנצו מארסקה השיג את הנקודות הראשונות שלו בפרמיירליג בזכות 2:6 נפלא בחוץ על וולבס.

לצ'לסי אחד הסגלים הכי מגוונים בעולם והיום קיבלנו הוכחה לכך כאשר קול פאלמר, הכוכב הגדול של הקבוצה, הבקיע ובישל שלושה שערים לנוני מדואקה שחגג שלושער ראשון בקריירה, ניקולאס ג'קסון הרשית 98 שניות מהפתיחה, פדרו נטו עלה מהספסל ובישל לז'ואאו פליקס שמצא את הרשת תוך 12 דקות בהופעת הבכורה המחודשת וכל זאת כאשר מיכאילו מודריק פתח והוחלף במחצית, כריסטופר אנקונקו עלה רק לדקות בודדות וראחים סטרלינג שבדרך החוצה כלל לא התלבש.

פאלמר, שכבר זכה לכינוי "קולד פאלמר" בשל קור הרוח שלו ואימץ אותו באהבה, זכה לשבחים מכובש השלושער: "הוא קר ואני לוהט, אז זה שילוב מעולה", אמר מדואקה, "יש לו את היכולת למסור תמיד את הכדור המושלם וזה פשוט גאוני".

מדואקה, אגב, העלה אמש סטורי באינסטגרם שבו כתב "הכל במקום הזה גרוע", אך במהרה מחק אותו וטען שצייץ מהחשבון הלא נכון. יממה לאחר מכן, הוא חגג בוולברהמפטון שלושער ראשון בקריירה - כך שאולי יש מקומות גרועים יותר עבורו מהיום.

מארסקה בזכות ה-2:6 המוחץ הפך למאמן הראשון שבמשחק החוץ הראשון שלו בפרמיירליג שחקניו מבקיעים שישה שערים. אחרי המשחק הוא אמר: "היכולת הייתה טובה. פתחנו מצוין, הבקענו והגענו לעוד 2-3 הזדמנויות, אבל דווקא אחרי זה איבדנו כדורים פשוטים ואפשרנו להם לחזור. במחצית השנייה כבר היינו טובים ומדויקים יותר, אני מרוצה בסך הכל מההופעה. כדי לשחק כמו שאנחנו רוצים, עלינו להיות יותר מדויקים, אבל אני בר מזל שיש לי שחקנים כל כך טובים ומגוונים בהתקפה".

על פאלמר ומדואקה הוסיף: "אני מאוד אוהב את נוני ואמרתי את זה מההתחלה. הדבר הכי חשוב היום זה שהוא לא הפסיק לרוץ והראה את המנטליות של הקבוצה. גם לגבי פאלמר, כולם שיחקו טוב מאוד היום. אני מאוד אוהב את הסגל ויש לי מזל שאלו השחקנים שיש לי. גם נגד מנצ'סטר סיטי הייתי מרוצה, ההבדל היחיד זה שהיום ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

תקרית נוספת ברשתות החברתיות הייתה אחרי המשחק, כאשר ניקולאס ג'קסון, שהבקיע בחלוף 98 שניות מהפתיחה - השער הכי מהיר של צ'לסי בליגה מאז 2017 - תקף את ג'ון אובי מיקל: "תסתום את הפה ואל תדבר שטויות, אנחנו הורגים את עצמנו למען אפריקה", כתב החלוץ הסנגלי לקשר העבר הניגרי, אותו גם תייג בפוסט.

אובי מיקל, אקס צ'לסי, לאחרונה טען שהקבוצה צריכה להחתים חלוץ והמליץ לה לרכוש את ויקטור אוסימן מנאפולי בטענה שג'קסון לא מספיק טוב. ג'קסון לא נשאר חייב כעת אחרי שכבש וגם בישל לפאלמר.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully