וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאחד עם לאזטיץ' במכבי תל אביב: נמניה סטואיץ' נחת בישראל

25.8.2024 / 23:28

הבלם הסרבי של הכוכב האדום בלגרד, ששיחק תחת המאמן בעונה שעברה בבאצ'קה טופולה, הגיע ארצה ואחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות אמור לחתום לשלוש שנים. הצהובים ירכשו אותו תמורת כ-1.2 מיליון יורו והוא ישתכר כ-400 אלף יורו לעונה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) בקרית שלום בהכנות למפגש הגומלין מול באצ'קה טופולה ביום חמישי בפלייאוף הליגה האירופית, אחרי 0:3 במשחק הראשון שאירחו הצהובים בהונגריה, אבל בינתיים ז'ארקו לאזטיץ' יכול לסמן 'וי' על רכש נוסף ומשמעותי בדמות הבלם נמניה סטואיץ' שנחת הערב בישראל.

במכבי תל אביב פעלו לאורך היום כדי להנחית את סטואיץ' בישראל אחרי שיבושי הטיסות ובסופו של דבר הוא הגיע הערב ארצה בטיסת קונקשן. סטואיץ' בן ה-26, כידוע, שיחק תחת ז'ארקו לאזטיץ' בבאצ'קה טופולה ושם ביסס את מעמדו כאחד הבלמים הטובים בסרביה, זומן לנבחרת והקיץ נרכש על ידי הכוכב האדום. עם זאת, לאור הבלמים הרבים בסגל הכוכב האדום, הסכימה אלופת סרביה למכור אותו למכבי תל אביב תמורת 1.2 מיליון יורו לפני בונוסים, סכום מעט גבוה יותר מזה בו נרכש מבאצ'קה טופולה הקיץ. סטואיץ' ישתכר סביב 400 אלף יורו נטו לעונה ועל פי הדיווחים בסרביה, מרוצה מכך ששוב ישחק תחת לאזטיץ'.

נמניה סטואיץ', בלם נבחרת סרביה. GettyImages
הגיע לישראל לקראת המעבר למכבי תל אביב. סטואיץ'/GettyImages

במכבי תל אביב רגועים לגבי סטואיץ' בשל ההיכרות של ז'ארקו לאזטיץ' איתו. בקרית שלום מאמינים כי אם המאמן מוצא שהשחקן יכול לשדרג את קו ההגנה של מכבי תל אביב אותו הוא מכיר היטב, זה מספיק טוב כדי לקבל החלטה ללכת דווקא על השחקן שנמכר מבאצ'קה טופולה לכוכב האדום בלגרד.

סטואיץ' כמובן לא יהיה רשאי ליטול חלק במשחק מול באצ'קה טופולה ביום חמישי ומכבי תל אביב מייעדת לעצמה ליהנות ממנו באירופה בהמשך ובליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully