וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון: "הרבה שחקנים מסיימים חוזה, המועדון צריך להיערך"

שוער ליברפול סיפר שדחה הצעה מסעודיה ("אני משחק מאהבה, רוצה לכבד את החוזה שלי") והתייחס להחתמת ממארדשווילי: "זה הדבר הנכון"

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על איפסוויץ' במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

שוער ליברפול אליסון הודה שהוא דחה הצעה לשחק בערב הסעודית, הביע רצון להאריך את חוזהו ואף תמך בכוונת המועדון להחתים את מי שצפוי להחליף אותו בין הקורות בעתיד. "כל עוד יש לי חוזה כאן, אני מרוכז בזה. אם המועדון יהיה מעוניין למכור אותי, אז ננהל שיחה שונה", אמר בריאיון ל"טיימס" הברזילאי שחתום עד 2026, כשלאדומים אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

אליסון סיפר שקיבל פניות מפתות לעבור לליגה הסעודית ואמנם לא הגיע לשלב שהוא מנהל משא ומתן על שכר, אבל שקל אותן כי "כשאתה שומע על על המספרים ששחקנים מקבלים שם, זה מעט מושך, וזה נורמלי. זה המקצוע שלי ואני רוצה לנצל את השנים שנותרו כדי להפיק את המיטב. אני פתוח לזה, אבל עכשיו זה לא הזמן".

לדבריו של השוער, "בסופו של יום אני משחק כדורגל מאהבה. אני רוצה לכבד את החוזה שלי בליברפול או לחתום על אחד חדש. המשפחה שלי ואני שמחים כאן".

שוער ליברפול אליסון. Marc Atkins, GettyImages
נאמן לליברפול. אליסון/GettyImages, Marc Atkins

אליסון שיהיה בן 32 בתחילת אוקטובר, התייחס לצירופו המסתמן של גיורגי ממארדשווילי, שוער ולנסיה ונבחרת גאורגיה שצפוי לחתום בליברפול כשהתכנית היא להשאילו לקבוצתו הנוכחית בהתחלה. "ידעתי על זה לפני שזה פורסם ברשתות החברתיות, וזה מסר טוב עבורי כי דעתי חשובה למועדון. הם עושים את הדבר הנכון, המועדון צריך להיערך לעתיד. יש לנו כל כך הרבה שחקנים חשובים לקראת סיום חוזה, המועדון צריך להתארגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully