וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקן הגרוע בתולדות סנטוס": המועמד למכבי ת"א שוב חוטף

ווסלי פטאצ'י נכנס כמחליף בתיקו של סנטוס והירבה להחמיץ, בברזיל תקפו: "מעולם לא נראה שחקן כל כך טיפש. טעות אחת גדולה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

סנטוס סירבה להצעות של מכבי תל אביב לקבל את ווסלי פטאצ'י בהשאלה - ויתכן שבקרית שלום יש כבר מי שמודה על כך. שחקן הכנף בן ה-20 מקבל לאחרונה הזדמנויות מחודשות במדי הקבוצה הברזילאית, אבל מתקשה להוכיח את עצמו, וסופג אש שוב שוב מהאוהדים והתקשורת.

אמש (שבת) הביקורות על פטאצ'י הגיעו לשיאן, אחרי תצוגה חלשה שלו ב-0:0 המאכזב של סנטוס עם אמזונאס. פטאצ'י נכנס כמחליף בדקה ה-63 ולפי התקשורת הברזילאית, "עשה את כל הטעויות האפשריות", כולל מספר מהלכים בהם יכול היה לבשל אבל בעט לשער מזוויות קשות, בצורה אנוכית.

"ווסלי פטאצ'י הוא כנראה השחקן הגרוע ביותר שלבש את המדים של סנטוס", כתבו באחד מאתרי האוהדים של הקבוצה. "פטאצ'י פשוט מזעזע", כתב אחד העיתונאים הברזילאים, ובאחד מחשבונות הטוויטר הפופולריים שמסקרים את הקבוצה רטנו: "בלי צחוק, פטאצ'י השחקן הכי טיפש ששיחק אצלנו. מעולם לא נראה שחקן כל כך לא חכם. כל מהלך שלו הוא טעות אחת גדולה".

ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס. מתוך טוויטר, צילום מסך
חוטף. פטאצ'י/צילום מסך, מתוך טוויטר

מנגד, אחד העיתונאים האשים דווקא את מאמן סנטוס, וכתב: "אם היה לקבוצה מאמן שיודע איך להתנהל עם שחקנים צעירים, היינו מקבלים מפטאצ'י הרבה יותר".

בינתיים טוענים בברזיל שאחרי השחקן יש כבר מחזרת חדשה, דינמו זאגרב הקרואטית, שעשויה להציע קרוב למיליון יורו כדי לרכוש אותו. עדיין לא ברור האם העסקה תצא לפועל, והאם הקרואטים יגישו הצעה לשביעות רצונם של הברזילאים - כפי שלא קרה במקרה של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully