וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ממשיכה לגבות את רומן, ובונה על גולסה למכבי ת"א

המלאבסים ספגו הפסד שביעי ברציפות, אבל יודעים: יש נסיבות מקלות. המטרה: לרשום גם את דמאשקן ושמיר למשחק נגד האלופה בעוד שבוע

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

דאגה גדולה במכבי פתח תקוה ממצבה של הקבוצה למחרת ההפסד 2:0 לבני סכנין במחזור הפתיחה של הליגה. זה היה הפסד שביעי ברציפות של המלאבסים בכל המסגרות, כאשר בכל שבעת המשחקים הללו כבשה הקבוצה שער אחד בודד. לקבוצה בעיות רבות הן בחלק האחורי והן בהתקפה, כאשר במרבית המשחקים היא מתקשה לייצר מצבי הבקעה, אך מנגד סופגת שערים מדי משחק.

למרות רצף ההפסדים, ממשיכים במועדון לחזור ולומר שמעמדו של המאמן דן רומן לא נמצא על הפרק, בעיקר בשל העובדה שהוא צריך להתנהל עם חוסרים רבים בסגל. אנאס מחמיד פצוע, ויטלי דמאשקן, עדן שמיר ואייל גולסה טרם נרשמו לסגל ובמקביל המאמן ממתין לשני זרים נוספים: שחקן כנף ובלם.

בנוגע להפסד אמש בסכנין אמרו בקבוצה: "צריך לזכור שכבר מהדקה הראשונה נותרנו בעשרה שחקנים בשל האדום של עידו כהן, וגם נקלענו לפיגור של 1:0 אחרי הפנדל. לרדוף אחרי סכנין משחק שלם עם עשרה שחקנים, כשגם ככה אנחנו בסגל חסר מאוד, זו משימה קשה. קיווינו לפתוח אחרת את העונה, חבל שזה קורה בצורה הזאת, אבל אנחנו עובדים חזק מאחורי הקלעים כדי להתחזק ולהגיע טובים וחזקים יותר למשחקים הקרובים".

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
עדיין זוכה לגיבוי. דן רומן/מאור אלקסלסי

משחקה הבא של הקבוצה צפוי להיות ביום ראשון הקרוב נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. עד אז ייעשה מאמץ כדי להעמיד את דמאשקן, שמיר וגולסה לרשות המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully