וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולומון ויתר על צ'אנס להיות גרינווד הבא" - לטובת תפקיד מפתיע

בספרד חושפים את התוכנית הגנוזה של חטאפה לשחקן הכנף הישראלי שיחתום בלידס, באנגליה מפתיעים: הוא מיועד גם לעמדה 10

תקציר: טוטנהאם - אברטון 0:4/ספורט1

מנור סולומון התעקש להישאר בכדורגל האנגלי - גם במחיר של ירידה לליגת המשנה - והוא אכן נמצא על סף חתימה בשורות לידס, אליה יעבור בהשאלה מטוטנהאם עד סוף העונה.

על השיקולים מאחורי ההחלטה של שחקן הכנף הישראלי ניתן אולי ללמוד ממתווה העסקה המסתמנת: על פי דיווחים באנגליה, לידס רצתה מאוד להכניס לחוזה סעיף רכישה בתום העונה, אולם טוטנהאם סירבה לכך - ובכך למעשה השאירה את הדלת פתוחה לחזרה של סולומון, שחתום בקבוצה עד קיץ 2028.

סולומון יגיע אם כן לקבוצה עם אספירציות ברורות לעלות לפרמיירליג, שצפויה לשחק כדורגל התקפי שיוכל להבליט את איכויותיו, אבל אחד מסימני השאלה סביב המעבר נוגע לעומס השחקנים בעמדות הכנף בהן הוא רגיל לשחק. באנגליה יש כבר מי שטוען שהמאמן דניאל פארקה מייעד למעשה את סולומון גם לעמדה מספר 10, בה סולומון התנסה מעט מאוד בעבר אם בכלל. סולומון מגיע גם על תקן מחליפו של ג'ירג'יניו רוטר, שמילא את התפקיד הזה בהצלחה, ואמור לדלג בין עמדתו הטבעית בכנף לבין עמדה אחרת בתור פליימייקר במרכז.

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. רויטרס
ירידה לצורך עלייה? סולומון/רויטרס

עם החתימה הצפויה בלידס, סולומון מוותר למעשה על הזדמנות מסקרנת בספרד. חטאפה, שניסתה להחתימו ונדחתה, צירפה בעונה שעברה שחקן אחר בהשאלה מהפרמיירליג - מייסון גרינווד, שהפך לסיפור הצלחה. אומנם גרינווד הגיע לחטאפה בנסיבות אחרות לחלוטין, על רקע הפרשייה החמורה שפגעה במעמדו במנצ'סטר יונייטד, אבל בספרד טוענים שהתקווה של הקבוצה הייתה שסולומון יצטרף ויעבור מסלול דומה.

גרינווד כזכור מינף את עונת ההשאלה בחטאפה להצלחה מרשימה ועבר למארסיי, שגם במדיה הוא מצטיין עד כה, אבל סולומון שיועד לאותה עמדה ואותו תפקיד בקבוצה הספרדית, העדיף לוותר.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מייסון גרינווד שחקן מארסיי חוגג שער. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
סולומון יתחרט שסירב למלא את המשבצת שלו בחטאפה? מייסון גרינווד/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

האם ההימור של סולומון יתברר כשגוי? ימים יגידו - אבל על דבר אחד אין עוררין: בלידס הוא ישחק בקבוצה התקפית ויוזמת, בניגוד מוחלט לזו של חוסה בורדלאס, שרק אתמול סיימה ב-0:0 משמים עם ראיו וייקאנו בלי לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully