וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגבלות הוסרו: המשחק בין בית"ר לאשדוד יערך כמתוכנן

25.8.2024 / 12:40

אחרי התייעצויות ארוכות עם פיקוד העורף ולחץ מצד ארז כלפון, מנהלת הליגות קיבלה את האישור לקיים את המשחק הערב (20:15, ספורט3) באצטדיון בלומפילד כרגיל. אוהדי בית"ר יוכלו להגיע בהמוניהם

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

המשחק הערב (ראשון, 20:15, ספורט3) בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד יערך כמתוכנן, ללא מגבלת קהל. אחרי התייעצויות ארוכות, פיקוד העורף החליט להסיר את המגבלות שחלו בעקבות המתיחות עם חיזבאללה בגבול הצפוני, ובעקבות זאת יוכלו השתיים לקיים את משחק פתיחת העונה שלהן בליגה באצטדיון בלומפילד.

שתי הקבוצות לחצו מהשעה 07:00 לדעת האם יש משחק, מאחר ששתיהן תוכננו להגיע לבתי מלון בתל אביב בשעה 12:00 ומבתי המלון רצו תשובות האם יתקיים המשחק והאם צריך להיערך לקליטת הקבוצות.

במנהלת שואפים לקיים כל משחק במועדו ולאורך שעות הבוקר הייתה אופטימיות זהירה שהמשחק בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד ייערך בערב כמתוכנן עם קהל, אולם במקביל נערכו לאפשרות של דחייה, ויתכן שיזיזו את המשחק ליום שלישי. בסופו של דבר קיבלו את הבשורה המיוחלת.

מי שניהל את האירוע מהבוקר וביקש מהקבוצות סבלנות עד שהתקבלה ההחלטה הסופית, הוא יו"ר המנהלת ארז כלפון, שהיה ברקשר גם עם הגורמים הרלוונטיים בפיקוד העורף.

יש לציין כי גם הסרת ההנחיות רלוונטית כמובן גם לגבי המשחק מחר בליגת העל. עירוני קרית שמונה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה כרגיל.

רועי לוי מ.ס. אשדוד לצד דור מיכה בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
האוהדים יוכלו ליהנות. רועי לוי לצד דור מיכה/לירון מולדובן

בנוסף יתקיים גם מחזור בליגה הלאומית כרגיל, בהשתתפות הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully