וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות נטילת הכדור האסור: בחדרה יערכו בירור מקיף ויחדדו נהלים

בקבוצה הודו בעקבות המקרה של ליסב עיסאת, שהוצא מהסגל שעות לפני המשחק נגד הפועל חיפה: "יכולנו להיענש בחומרה ולשלם מחיר כבד"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

הפועל חדרה סיימה אמש (שבת) ב-0:0 מאכזב עם הפועל חיפה וצברה נקודה ראשונה לעונה. לצד האכזבה מהתוצאה, מה שהעסיק את אנשי חדרה בסיום זה הסיפור שנחשף אמש בוואלה ספורט, בנוגע לנטילת כדור "דקסמול קולד" להורדת חום של הבלם הצעיר ליסב עיסאת, כמה שעות לפני המשחק. בחדרה מתכוונים לערוך בירור מקיף של פרטי המקרה ואומרים שמעכשיו הנהלים יחודדו ויוסברו שוב לכל שחקני הקבוצה על כל נושא האיסור על שימוש בחומרים אסורים. במועדון יתנו לשחקנים הסברים והבהרות בנוגע לחומרים המסוכנים והלא מאושרים לשימוש שעשויים להימצא כמעט בכל תרופה להורדת חום, או בכדור שנועד להקלה בצינון.

"היה לנו מזל גדול מאוד עם המקרה הזה", אמרו בחדרה בסיום, "יכולנו להיענש בחומרה ולשלם מחיר כבד מאוד, כי מישהו לקח כדור שאסור לו לקחת. זה יכול היה להיות חמור בהחלט. טוב שהוציאו את עיסאת מהסגל וחשוב שכולם יילמדו מזה לקח. אנחנו בהחלט נעשה חידוד נהלים".

בכדור אותו נטל עיסאת ישנם כאמור חומרים אסורים לשימוש על ידי כדורגלנים, וגורמים במועדון הודו שהבלם הצעיר הוצא מהסגל ועלה ליציע גם בגלל שלא חש בטוב בתחילת החימום, אך בעיקר בגלל שהוא סיפר לאחד הגורמים במועדון ממש לפני המשחק על כך שסבל מכאבי גרון וצינון מיום שישי, ולכן נטל כדור דקסמול קולד להורדת החום. עוד לפני שריקת הפתיחה, התבשרו אנשי שתי הקבוצות על כך שיהיו בדיקות סמים בסיום.

ליסב עיסאת, הפועל חדרה. שלומי גבאי
בחדרה נקטו במשנה זהירות. ליסב עיסאת/שלומי גבאי

ברגע שנודע לאנשי חדרה על כך שעיסאת נטל כדור דקסמול קולד, הבינו מספר גורמים במועדון שהיו בסוד העניין, שיש כאן בעיה והקבוצה והשחקן עלולים להיענש בחומרה אם הבלם יעלה בגורל בבדיקות הסמים. עוד הבינו בחדרה כי שחקן שנרשם בטופס יכול לעלות בהגרלה, גם אם הוחלט להוציא אותו מהסגל מסיבה כזו או אחרת. בחדרה כאמור החליטו שלא להסתכן והעדיפו להוציא את עיסאת מהסגל, כאשר המאמן חיים סילבס נאלץ להישאר ללא בלם מחליף בסגל למשחק.

בפן המקצועי התקבלה תוצאת התיקו ברגשות מעורבים, שכן מצד אחד הקבוצה שיחקה לא טוב ונראתה די אנמית, אך מצד שני הצליחה לצאת עם נקודה יקרה, לאחר שהחלק ההגנתי היה טוב ומנע מהפועל חיפה לכבוש. בחדרה מקווים להכניס במהלך השבוע לכושר את שלושת הזרים - עבדולאי סיסה, גודסוויי דוניו ואיברהים סאנגרה - במטרה לתת לשלושתם לפתוח במשחק הבא נגד הפועל ירושלים בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully