וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה בהלם: "טעויות במשחק אחד שלא עושים בעונה שלמה"

היהלומים פתחו עונה בצורה מאכזבת כהרגלם בקודש, ומודאגים בעיקר מהתפקוד של שחקני ההגנה. מסתמן: ורגאס וטבארש יחמיצו גם את מכבי חיפה

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

הלם במכבי נתניה בעקבות הפסד החוץ אמש (שבת) 4:3 למכבי בני ריינה במחזור הפתיחה של ליגת העל. נתניה הגיעה עם המון ציפיות לקראת העונה החדשה, הן לאור החיזוק שנעשה בסגל והן לאור התוצאות והיכולת שהוצגה במשחקי גביע הטוטו, אבל ציפיות לחוד ומעשים לחוד. כמו בכל השנים האחרונות, גם בקיץ הזה דיברו בנתניה על החשיבות של פתיחת עונה בצורה מוצלחת כדי לא לייצר מרחק גדול מדי מהקבוצות המובילות את הטבלה, אך בסופו של דבר נכנעה הקבוצה לריינה המוכשרת ופתחה עוד עונה עם הפסד.

מה שהדאיג את אנשי הקבוצה במיוחד, זה משחק ההגנה והיכולת של מספר שחקנים בחלק האחורי, בעיקר בחצי הראשון בו ספגה נתניה ארבעה שערים ונראתה אומללה. הבלם איתי בן שבת טעה מספר פעמים ונראה לא טוב, כאשר גם הבלם הקמרוני מוחמד ג'טיי נראה רע ולא הושיע את החלק האחורי. השוער עומר ניראון שהצטיין בקיץ בנבחרת הצעירה, הציג הפעם משחק חלש.

במחצית השנייה, לאחר מספר חילופים של מרקו בלבול, התייצבה מעט הקבוצה ובדקות האחרונות אף כבשה פעמיים וצימקה את התוצאה, אולם חזרה הביתה ללא נקודות ועם הרבה חומר למחשבה.

"במשחק אחד עשינו טעויות שלא עושים בעונה שלמה", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "זה צריך להיות משהו חד פעמי. לרוע מזלנו, היריבה גם ניצלה כל טעות שלנו והבקיעה והענישה. לספוג ארבעה שערים במחצית אחת זו בעיה, וגם להבקיע שלושה שערים במשחק חוץ ולא לנצח זו בעיה. זה באמת היה משחק מטורף, לא מתאים למכבי נתניה להיראות ככה", הוסיף הגורם.

מוחמד ג'טיי מכבי נתניה. ברני ארדוב
דרוש שיפור בהגנה. מוחמד ג'טיי/ברני ארדוב

בנתניה דיברו שוב על חסרונם של צמד הזרים הפצועים, פרדי ורגאס והריברטו טבארש, כאשר נכון לעכשיו מסתמן שהשניים יחמיצו גם את משחק הבית הקרוב בשבת נגד מכבי חיפה. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים מגן שמאלי עם עדיפות לישראלי, אך גם עם מחשבה להשקיע כספים גדולים ולהביא מגן שמאלי זר שיהיה השישי בסגל של הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully