וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פרחי הרשים, בריינה חגגו: "התקציב של נתניה גדול פי 2"

החלוץ סחט מחמאות אחרי הצמד ב-3:4 המלהיב: "ילד מוכשר שמשחק כמו בוגר". שוקרני נתפר בבית החולים, הוא וסמביניה שנפצע גם כן ייבדקו

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

מכבי בני ריינה פתחה אמש (שבת) את העונה בניצחון ביתי, 3:4 על מכבי נתניה, במשחק שרק הגביר את הסקרנות לקראת ההמשך. "זה ניצחון חשוב מאוד שלנו ואנחנו שמחים מאוד לפתוח ככה את העונה", אמר גורם במועדון. "להתחיל עם שלוש נקודות וארבעה שערים שכבשנו - ועוד מול קבוצה שהתקציב שלה בערך פי שניים משלנו - זה בהחלט משמח ונותן הרגשה טובה לקראת ההמשך".

למרות חסרונם של שני שחקני מפתח פצועים, אזקיאל הנטי ומוחמד אוסמן הפצועים, המחצית הראשונה הייתה אדירה מבחינת ריינה ונדמה היה שהשחקנים של שרון מימר פשוט התנפלו על שחקני נתניה והיממו אותם כשכבשו ארבעה שערים. כל שחקני החלק הקדמי היו טובים והשתתפו במשחק הלחץ הגבוה שמימר ביקש לראות. בחצי השני הייתה קצת דעיכה, הן בגלל עייפות והן בשל פציעות של מספר שחקנים, אך בסיכומו של דבר רשמה ריינה וי גדול על המשחק.

ריינה שסיימה את העונה שעברה בפלייאוף העליון, עשתה שינויים רבים בסגל, בעיקר בקישור ובהתקפה ואמש קיבלה שערים מכל החלוצים ששיחקו על המגרש. בריינה החמיאו לחלוץ הצעיר סייד אבו פרחי, שבמשחק הליגה הראשון שלו בקבוצה כבש צמד והיה אחד המצטיינים. "אבו פרחי ילד מוכשר, הוא משחק עם בגרות מאוד גדולה ורואים עליו שהוא שקט ורגוע מול השער. הוא עוד יתרום רבות לקבוצה", אמרו במועדון בסיום.

גם קייס גאנם ומוחמד שכר שפתחו בהרכב כבשו שערים אדירים וקיבלו הרבה מחמאות ופרגון מאנשי הקבוצה, כאשר לצידם בלט גם גיא חדידה שבישל פעמיים.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים עם סייד אבו פרחי. ברני ארדוב
סיפתח נהדר. אבו פרחי חוגג/ברני ארדוב

רועי שוקרני נשלח בסיום המשחק לבית חולים, לאחר שספג כניסה חזקה בכף רגלו. לאחר סדרת בדיקות, נתפרה רגלו בשל העובדה שהפגיעה בו הייתה קשה מכפי שהעריכו בתחילה. גם הבלם סמביניה שספג מכה בראשו שיחק עד המחצית והוחלף, כאשר גם אבו פרחי התלונן במחצית על כאבים בשריר רגלו וגם יצא בהפסקה. בריינה יבדקו היום ומחר את מצבם של הפצועים, כאשר אוסמן והנטי אמורים לחזור להתאמן בשבוע הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully