וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחינת כיבוש שערים, הולאנד יושב בשולחן עם מסי ורונאלדו"

החלוץ כבש שלושער עשירי במדי מנצ'סטר סיטי, המאמן הסביר את הסיבה לכושרו הלוהט והתמוגג: "המספרים שלו בלתי נתפסים"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על איפסוויץ'/ספורט1

ארלינג הולאנד מתכוון להסתער גם העונה על מלכות השערים בפרמיירליג, ועם ארבעה כיבושים בשני המחזורים הראשונים - כולל השלושער אתמול (שבת) בניצחון 1:4 על איפסוויץ' - קשה לראות מי ימנע זאת מהכוכב של מנצ'סטר סיטי. אף שהוא היה שמח לשחק עם נבחרת נורבגיה ביורו, הקיץ החופשי לו זכה עזר לחלוץ להגיע רענן לעונה החדשה.

22 שערים יש להולאנד ב-2024 בכל המסגרות, לפחות ארבעה יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג. אתמול הוא כבש שלושער עשירי מדי מנצ'סטר סיטי, שבעה מהם במסגרת הליגה האנגלית וכעת הוא רחוק רק חמישה שלושערים מסרחיו אגוארו, הכדורגלן הזר שרשם הכי הרבה משחקים עם שלושה כיבושים בפרמיירליג (12). הנורבגי מצא את הרשת מול כל היריבות שפגש במפעל הזה, כשאיפסוויץ' הפכה לקורבן ה-23 ברשימה.

תקצירי הליגה האנגלית והשערים בזמן אמת - באפליקציית וואלה ספורט

בסיום המשחק נשאל פפ גווארדיולה האם הולאנד הוא החלוץ המרכזי הכי שלם שראה. "החלוץ המרכזי הכי שלם שראיתי הוא מסי. מעולם לא ראיתי דבר כזה", השיב מאמן מנצ'סטר סיטי, אבל אז הוסיף מחמאה גדולה להולאנד: "בכל הנוגע לכיבוש שערים, הוא יכול לשבת בשולחן עם רונאלדו ומסי".

"אמרתי לפני כמה שבועות שהוא מרגיש יותר טוב מאשר בעונות הקודמות", הזכיר גווארדיולה לגבי הכוכב שלו. "לא היו לו יותר מדי חופשות. בעונה שעברה הוא מאוד התקשה, במיוחד בהתחלה. הוא הרגיש עייפות ואי נוחות רוב הזמן, הפעם ללא יורו הוא נח והגיע באנרגיות טובות. המספרים שלו בלתי נתפסים, זה יתרון מדהים עבורנו ואנחנו שמחים שיש לנו אותו, מקווים שהוא יהיה כאן שנים רבות".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שלושער שביעי בפרמיירליג. הולאנד חוגג/רויטרס

בתוך כך, מתאו קובאצ'יץ' הוחלף אתמול בדקה ה-50 בגלל פציעה, כשרשימת הקשרים הפצועים של סיטי כבר כוללת את רודרי ואוסקר בוב. פפ אמר בהתייחס לכך: "אני חושב שהוא ספג מכה, יש לנו שבעה ימים עד המשחק נגד ווסטהאם אז אני מקווה שהוא יוכל להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully