וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין חשף את ההתערבות עם אביו, פליק משדר אופטימיות

הכוכב הצעיר של ברצלונה שכיכב בשני מחזורי הפתיחה: "התערבתי עם אבא כמה שערים אכבוש ואבשל". המאמן דיבר על חוסר היכולת להתחזק: "יש לנו סגל פנטסטי"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

הרבה מאוד סימני שאלה יש סביב ברצלונה הנוכחית של האנזי פליק. דני אולמו שחקן החיזוק היחיד עדיין לא נרשם. גונדואן עזב ומצבת הפצועים של הקבוצה הזו עדיין ארוכה מאוד. אלא שאמש, שוב עם הרבה מאוד שחקנים חסרים, סגנית האלופה השיגה 1:2 על בילבאו החזקה ונותרה מושלמת אחרי שני מחזורים. רוברט לבנדובסקי, מי שסידר לבארסה את הניצחון על ולנסיה עם צמד, הכריע בדקה ה-75 אחרי שוויון זמני לשער של לאמין ימאל, שאחרי שני מחזורים סיפק שער ובישול.

לאמין ימאל ברצלונה. רויטרס
"התערבתי עם אבא שלי כמה שערים אבקיע". לאמין חוגג/רויטרס

לאמין ימאל, שעבר שבוע לא פשוט אחרי שאביו נדקר על ידי עבריינים, חשף אחרי המשחק: "היתה לי התערבות עם אבא שלי על כמה גולים ובישולים יהיו לי בסוף העונה, נראה". על המפגש עם ניקו וויליאמס, עמו הוא כיכב במדי נבחרת ספרד בזכייה ביורו: "דיברתי איתו לפני המשחק וגם אחריו. אנחנו חברים מאוד טובים. אני מוביל עליו כעת, אבל צריך לחזור לקרקע".

האנזי פליק פרגן לסקורר הפולני שלו כשאמר: "לבנדובסקי? אני שמח בשבילו כי הוא מתאמן כמו שצריך. הוא לוחץ גבוה ועובד חזק". על החיסורים והבעיות בסגל: "אני מסתכל על דברים בצורה חיובית. יש לנו סגל פנטסטי עם אווירה טובה. יש לנו עוד שני משחקים השבוע, ייתכן שנעשה רוטציות".

אלחנדרו באלדה פרגן למאמן ואמר: "האנזי פליק ביקש שנהיה אנחנו. אנחנו משחקים יותר לעומק וזה מתבטא במצבים שאנחנו מייצרים. יש לו הרבה ביטחון בצעירים שהם ברמה גבוהה מאוד והם מראים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully