וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה "מודאג" מפציעתו של ז'סוס ורומז: "נשמח לעוד רכש"

מאמן ארסנל התייחס לחוסר הכשירות של הברזילאי בצל הדיווחים על פניות למספר חלוצים, ביניהם אוסימן: "מרוצים מהסגל, אבל אם נוכל נבצע עוד החתמות". וגם, סאקה הצטרף לרשימה מפוארת

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

כבר שנתיים שארסנל נמצאת דבוקה למנצ'סטר סיטי במאבק על אליפות הפרמיירליג. העונה יש תחושה שהתותחנים יכולים לעשות את קפיצת המדרגה מהמקום השני לראשון, ואתמול (שבת) זה בא לידי ביטוי עם ניצחון החוץ התשיעי מתוך עשרת משחקי החוץ בפרמיירליג ב-2024 עם 0:2 על אסטון וילה החזקה.

למעשה, ארסנל איבדה נקודות רק פעם אחת בשנה החולפת נקודות בחוץ בליגה, וגם זה היה בתיקו ללא שערים נגד מנצ'סטר סיטי. אמש, הקבוצה של מיקל ארטטה הציגה שוב יכולת טובה ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה, כשעל השערים היו חתומים לאנדרו טרוסאר ותומאס פארטיי.

על אף הניצחון החשוב, המאמן הספרדי הודה שהוא מודאג מהפציעה של גבריאל ז'סוס ומכוון להחתמות נוספות: "אנחנו מאוד מרוצים מהסגל שיש לנו וזה נכון שז'סוס נפצע, אבל אם נוכל בזמן הזה להחתים שחקנים נוספים, נשמח לעשות זאת".

הדברים של ארטטה מגיעים עם לא מעט דיווחים על הרצון שלו להחתים חלוץ נוסף כשויקטור אוסימן עדיין מועמד, בעוד מיקל מרינו כבר נפרד מחבריו בריאל סוסיאדד.

בוקאיו סאקה ארסנל. GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. סאקה/GettyImages

היכולת המצוינת של התותחנים באה לידי ביטוי, פעם נוספת, דרך עוד משחק מעולה של בוקאיו סאקה שהגיע ל-100 ניצחונות בפרמיירליג. האנגלי הצעיר הפך לרביעי אי פעם להגיע לציון הדרך לפני גיל 23, כשהשלושה שעשו זאת לפניו הם ויין רוני, ססק פברגאס ופיל פודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully