וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "אחת המחציות הטובות שלי פה". בלבול: "הם בזבזו ים דקות"

מאמן מכבי בני ריינה היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו אחרי ה-3:4 על מכבי נתניה: "אפשר להיות טובים יותר משנה שעברה". אצל היהלומים התלוננו: "אמרו לנו שיוסיפו 10 דקות"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

פתיחת העונה של ליגת העל סיפקה כבר במחזור הראשון את אחד ממשחקי העונה עם לא פחות משבעה שערים שנכבשו הערב (שבת) בניצחון של מכבי בני ריינה 3:4 על מכבי נתניה. המארחת כבר הובילה 1:4 על החבורה של שרון מימר, כשגם שערים מאוחרים של עידן ברנס ואיגור זלאטנוביץ' לא הספיקו ליהלומים שיצטרכו להשתפר בלא מעט אספקטים לקראת המשך העונה.

שרון מימר אמר לאחר הניצחון החשוב: "המחצית הראשונה היתה אחת הטובות שחוויתי עם ריינה. זה היה בית ספר של כדורגל. המחצית השנייה נפתחה לא טובה עם פציעות ועייפות, זה פגע לנו בשטף של המשחק. הסתבכנו וכשנותנים לנתניה את ההזדמנות היא יודעת להחזיר. גאה בשחקנים שלי, לקחת שלוש נקודות ולהבקיע במחצית ארבעה שערים זה טוב מאוד. יש לנו קבוצה טובה שכשהיא תתחבר היא תהפוך לאחת שלא פחות טובה מזו של שנה שעברה".

מאמן בני ריינה הוסיף: "מה שנהיה בגביע הטוטו בשנים האחרונות זה עוול לנו ולשחקנים. אנחנו שנתיים מסיימים בתחתית בגלל חוסר רצון להשתתף במפעל הזה. אני מקריב את גביע הטוטו כדי לעבור את המפעל הזה בשלום, רק נפצעים שם שחקנים. הכי חשוב לי שהקבוצה משחקת כדורגל טוב. הפועל חיפה? אין לי בעיה שיסתיים שוב 3:4 אם זה לטובתנו".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
"המחצית הראשונה היתה אחת הטובות שחוויתי עם ריינה". מימר/ברני ארדוב

סייד אבו פרחי אחרי הצמד: "לא יכולתי לבקש בכורה טובה מזו. שמח על הגולים, אלה היו שלוש נקודות חשובות והכי חשוב שתהיה המשכיות. הציפייה להמשך העונה היא להבקיע עוד, לעזור לקבוצה כמה שיותר ולהגיע לפלייאוף העליון. אני בעונה הבאה רוצה לחזור למכבי תל אביב. השאיפה שלי היא לשחק באירופה, של כל שחקן. באו לפה הרבה שחקנים חדשים וטובים, אני חושב שזה מה שמייצג אותנו, לשחק אחד בשביל השני ובשביל הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כעס ורצון לשפר הרבה. בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול סיכם את ההפסד ומצא מקום לבקר את צוות השיפוט והיריבה: "אם אתה חוטף רביעייה במחצית הראשונה ופותח בצורה כל כך שערורייתית אתה פחות נהנה. מצד שני באמת חזרנו במחצית השנייה, יכולנו לעשות 4:4 ואפילו להפוך ל-4:5. לצערי במשחק כזה בו בני ריינה בזבזה ים של דקות, הוסיפו רק 6 דקות. מינימום היה צריך להוסיף 10 דקות וככה נאמר לי גם שיהיה. מאוכזבים מאוד מהפתיחה, נמשיך ונתקן. לקינו בכל מה שהיה קשור להתקפות מעבר, היינו מאוד רכים בהגנה וצריך לשפר את זה בדחיפות. בהתקפה יכולנו להבקיע גם יותר. כל עוד אתה מפסיד יש הרבה דברים שאתה לא היית מספיק טוב בהם. החילופים היו טובים, הרבה ילדים שעשו עבודה טובה. זה מאכזב עבור האוהדים שראו אותנו בגביע הטוטו שוטפים את המגרש. זה לא תירוץ, אבל שני זרים שלנו נפצעו. עדיין לא צריכים להראות ככה, בטח לא במחצית הראשונה".

לקראת ההמשך: "אין משחקים קלים בליגה לא משנה את מי מקבלים במחזור הבא. יש לנו קבוצה חזקה, למכבי נתניה תהיה קבוצה שיודעת לתקוף, אבל גם לדעת להגן אחרת".

אוהד אסולין שופט כדורגל. ברני ארדוב
בנתניה לא מרוצים מהשיפוט. אסולין/ברני ארדוב

כרם ג'אבר ניתח את ההפסד הדרמטי: "רצינו לפתוח טוב את הליגה אחרי ההכנה הטובה בגביע הטוטו. חזרנו במחצית השנייה, האמנו ששיחקנו טוב מהם. אמרנו שלא נתבזה, פעם הבאה הדברים יכנסו לרשת. נשתפר לקראת המשחק הבא, נבוא אליו כדי לנצח. אני חושב שריינה בזבזו מלא זמן והגיע יותר. אנחנו לא מתבכיינים, זאת החלטה של השופט. לא חוששים מכדור שלג, זה רק משחק ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully