וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה רביעית במירוצי שלבים העונה לג'ו בלקמור

הרוכב בן ה-21 של ישראל פרמייר טק ניצח בטור דה ל'אווניר ורשם הישג נהדר: "סבלתי מאוד, אבל נתתי הכל וזה הספיק. הייתי מרוקן בקו הסיום, אבל מאושר"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

בפעם הראשונה בתולדותיה, לישראל פרמייר טק יש רוכב שניצח בטור הצעירים החשוב בעולם. ג'ו בלקמור הוא המנצח הגדול של טור דה ל'אווניר. הבריטי בן ה-21 שהתחיל את העונה במדי קבוצת "סייקלינג אקדמי" הישראלית, השלים היום (שבת) את הזכייה הרביעית שלו במירוצי שלבים העונה, הישג מדהים לרוכב כה צעיר ולא מנוסה.

בלקמור ניצח במדי האקדמי וישראל פרמייר טק את טור רואנדה, טור טייוואן ואת טור הסירקט של הארדנים, והיום את טור דה ל'אווניר בו הופיע במדי נבחרת בריטניה הצעירה.

אבל מעבר לתוצאות, הסגנון בו הוא משיג את נצחונותיו הוא אולי מה שמייחד אותו: בלקמור מספק את הטוב ביותר שלו במצבי לחץ קיצוניים וכשהכל על השולחן. היום הוא נדרש לתת פייט אדיר בטיפוס לפסגת הפינסטרה האיטלקי בזוויות קשות - למרות שאפילו אינו מוגדר כמטפס. המנצח היום, המטפס הספרדי טורס, עשה הכל כדי לגבור על הבריטי, אבל חסרו לו בסיום 12 שניות כדי לקחת מבלקמור את החולצה הצהובה. הצלחותיו של בלקמור העניקו לו קידום וחוזה בקבוצת "ישראל פרמייר טק" הבוגרת.

ג'ו בלקמור, ישראל פרמייר טק. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
ג'ו בלקמור, ישראל פרמייר טק/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

בלקמור בסיום: "ידעתי שאני חייב להיזהר מלהתפרק לגמרי, במיוחד כשהגענו לגובה של 2,100 מטר, אז שמרתי על עצמי לא ללכת עמוק מדי ולאבד הכל. הבנתי שאני חייב לסבול קשות וזה בדיוק מה שקרה. סבלתי מאוד, אבל נתתי הכל וזה הספיק. הייתי מרוקן בקו הסיום, אבל מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully