וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל תל אביב פנתה אליי בנוגע לקאבוקלו. הוא שחקן שלנו"

מנהלה הספורטיבי של פרטיזן בלגרד התייחס למועמד לאדומים: "החלטנו שאנחנו רוצים להשאיר אותו, עכשיו מחכים להחלטת פיב"א"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

הפועל תל אביב מקווה להשלים את צירופו של ברונו קאבוקלו שקיבל הצעה של 1.5 מיליון דולר בחוזה לעונה אחת עם אופציה, אולם לסנטר הברזילאי יש סוגיה לפתור מול פרטיזן בלגרד שבה שיחק בעונה האחרונה. היום (שבת) פורסם בסרביה ריאיון עם המנהל הספורטיבי של פרטיזן זוראן סאביץ', שהתייחס לעניין.

כזכור, קאבוקלו עזב את סרביה במפתיע וללא אישור במהלך הפלייאוף המקומי ועורר זעם רב. המועדון תקף אותו בחריפות בפומבי והודיע שהוא ייקנס במחצית משכרו השנתי בגין הפרת החוזה עליו חתם, במסגרתו החזיקה פרטיזן באופציה להשאירו אצלה בעונה הקרובה.

סאביץ' אישר כי "הפועל תל אביב פנתה אליי לגבי קאבוקלו", אך גם הדגיש: "היה לנו עד ה-15 ביולי להחליט, והחלטנו שאנחנו רוצים להשאיר אותו. מבחינה חוקית הוא שחקן שלנו. עכשיו אנחנו מחכים שפיב"א תכריע, כשכל פסיקה שלא תהיה לטובת פרטיזן תהווה תקדים רציני כי זה אומר שכל שחקן יכול פשוט להחליט שהוא עוזב את הקבוצה שלו ללא השלכות".

מנהלה של פרטיזן הוסיף לגבי הברזילאי, שטען לאחר שעזב כי הסרבים חייבים לו שתי משכורות: "הוא בחור טוב, קצת מוזר. הוא היה באותה הסיטואציה עם ונציה, שילמנו להם פיצוי בהתאם לחוזה ועמדנו בכל החובות שלנו כלפיו במסגרת החוזה לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת".

ברונו קאבוקלו במדי מכבי רעננה במשחק הכנה. Mike Stobe, GettyImages
מחכה להכרעת פיב"א. קאבוקלו/GettyImages, Mike Stobe

פרטיזן בלגרד הציגה בתחילת השבוע את הסגל שלה וסיפקה רמז על העתיד לבוא מבחינת קאבוקלו, כאשר לא הזכירה את שמו באירוע המיוחד, בו הוצגו 11 שחקנים חדשים שהצטרפו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully