וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב מרוצים מהדחייה. לאזטיץ' התנצל

24.8.2024 / 15:28

שחקני האלופה הודו שהוקל להם מעצם העובדה שלא יפגשו את הפועל ירושלים, אחרי שנדחה משחקם במחזור פתיחת ליגת העל. המאמן ביקש סליחה מהיריבה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב מרוצים מההחלטה של המועדון לנצל את הזכות שניתנה לקבוצות הישראליות שמשחקות בפלייאוף ולדחות את מחזור הפתיחה מול הפועל ירושלים שאמור היה להיערך מחר (ראשון).

הקבוצה שבה לארץ אתמול בערב אחרי עוד יציאה לשלושה ימים בחו"ל ושחקנים מעידים כי אם היו צריכים לשחק מחר במסגרת הליגה, העייפות המצטברת שלהם היתה ניכרת. "עברנו חודש עם חמש גיחות לאירופה ויש לנו עוד אחת כבר ביום שלישי לסרביה. מי שאיפשר מנוחה מהליגה לקבוצות ישראליות שמגיעות לפלייאוף באירופה, עשה נכון".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלעד מדמון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלעד מדמון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' התנצל בסיום המשחק מול בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו בפני הפועל ירושלים. "אני יודע מה זה להכין קבוצה לעונה ויודע היטב כמה זה משבש את ההכנה, כשלא משחקים. אני מתנצל בפני מאמן הפועל ירושלים על כך שהמשחק נדחה, אבל אנחנו כל הזמן במטוסים והיינו צריכים את המנוחה הזו".

היום זכו השחקנים למנוחה מלאה וייפגשו רק מחר בערב לאימון בקרית שלום. הקבוצה תתאמן בימים שני ושלישי בבוקר ותמריא בשלישי אחר הצהריים למשחק. כזכור, ניצחה מכבי תל אביב את באצ'קה טופולה בצורה מצויינת 0:3 שלשום, כך שדרכה די סלולה לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully