וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור כבש עם העקב במחזור הפתיחה באיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 22:04

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף והשווה עבור שבאב אל אהלי, אזמון האיראני הפך ל-1:2 מול אל באטה בתוספת הזמן. ניצחון לשון וייסמן, תיקו לנטע לביא

תומר חמד מתראיין לניב דברת לכבוד התפקיד החדש בברייטון/ניב דברת, ספורט1

מונס דאבור פתח הערב (שבת) את העונה החדשה באיחוד האמירויות עם שער שהחל את המהפך של שבאב אל אהלי דובאי, בדרך ל-1:2 דרמטי בבית מול אל באטה במחזור הראשון. החלוץ הישראלי, שבעונה הקודמת כבש 14 שערי ליגה ובישל עוד שבעה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-68 הסיט עם העקב פנימה את הבעיטה של לוקה מיליבוייביץ'. האיראני סרדאר אזמון השלים את המהפך בתוספת הזמן.

* שון וייסמן שמר על מקומו בהרכב גרנאדה ושיחק 71 דקות בניצחון החוץ 0:1 על פרול. המגן ריקרד סאנצ'ס הכריע (81) ונתן לגרנאדה נקודות ראשונות העונה בליגה השנייה בספרד.

* נטע לביא נכנס כמחליף בדקה ה-83 והיה שותף ל-2:2 הביתי של גמבה אוסקה מול אביספה פוקואוקה במחזור ה-28 בליגה היפנית. קבוצתו של הקשר הישראלי חזרה פעמיים מפיגור, אבל רשמה תיקו רביעי ברציפות ופספסה הזדמנות להתקדם לפחות זמנית למקום השני, לפני המשחקים של שלוש המוליכות.

צפו בשער

* אביב אברהם שיחק 25 דקות כמחליף בניצחון החוץ של א.א.ל לימסול 2:4 על אומוניה 29 במאי, במסגרת מחזור הפתיחה בקפריסין. דניל לסובוי, אקס מכבי חיפה, כבש את השער השלישי.

* ניר ברדע נותר על הספסל של שפשי, שהפסידה 1:0 בבית לאוניראה סלובוזיה במחזור השביעי בליגה הרומנית.

* דוד קלטינס ישב על הספסל בהפסד של סט. ג'ונסטון 2:0 לדנדי יונייטד במחזור השלישי בליגה הסקוטית.

* שחטאר דונייצק, ללא סתיו למקין, הופתעה עם הפסד שני בארבעה משחקים בליגה האוקראינית. האלופה כבר הובילה 0:2 בחוץ על אולכסנדריה, אבל המארחת השוותה עוד לפני ההפסקה והפכה בהמשך ל-3:4 עם שלושער של אולכסנדר פיליפוב כדי להתייצב בפסגה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות (ומשחק חסר).

* כרם זועבי נותר על הספסל בהפסד 2:0 של ריו אבה לפורטו במחזור השלישי בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully