וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד בריאיון: "מרגש אותי שברייטון עורכת טקס לכבודי"

חלוץ העבר עלה עם משפחתו לכר הדשא במחצית נגד יונייטד. לניב דברת סיפר: "עשיתי כאן היסטוריה, כיף לקבל כזו אהבה מהקהל". ומי לדעתו תזכה באליפות?

תומר חמד מתראיין לניב דברת לכבוד התפקיד החדש בברייטון/ניב דברת, ספורט1

תומר חמד פרש מכדורגל בסיום העונה ולא אחת דיבר על כך שייתכן שלא היה תולה את הנעליים אילולא הייתה מגיעה ההצעה מברייטון, המועדון בו כיכב בעבר והעניק לו הזדמנות לצאת לקריירה חדשה. היום (שבת), רגע לפני שברייטון אירחה את מנצ'סטר יונייטד למשחק הבית הראשון שלה העונה והמשחק שהוציא לדרך את המחזור השני בפרמיירליג, חלוץ העבר התראיין לניב דברת וסיפר על ההתרגשות הרבה מהדרך החדשה, כמו גם מהטקס שנערך לכבודו במחצית המשחק נגד השדים האדומים.

"זה מאוד מרגש להיות פה, זה יום מיוחד בשבילי ואני שמח להיות חלק מהמועדון הזה", אמר חמד תחת גשם שוטף בברייטון, "זה מרגש אותי מאוד שאחד המועדונים הכי גדולים באנגליה עורך לכבודי ולכבוד המשפחה טקס של פרישה והצטרפות למועדון. זה מאוד מיוחד בשבילי, זה מועדון שעשיתי איתו היסטוריה וכיף לקבל כזו אהבה מהקהל".

תומר חמד מתראיין לניב דברת לכבוד התפקיד החדש בברייטון. ספורט 1
חמד על כר הדשא ברייטון עם דברת/ספורט 1

חמד סיפר על התפקיד החדש מחוץ לדשא: "אני המנטור של האקדמיה. בברייטון ראו בי כאיש הנכון להדריך ולהוביל את הצעירים להגשמת החלום - להגיע לקבוצה הבוגרת. אעזור להם מהניסיון שלי ובנוסף יש לי תפקיד מיוחד של שגריר בקבוצה הבוגרת, בו אייצג את המועדון באירועים ואהיה בקשר עם האוהדים. זה מרגש מאוד להיות חלק מהמועדון הענק הזה".

על ההתקדמות של ברייטון, שבזמנו רק העפילה לפרמיירליג וכעת מכוונת גבוה: "בכל מקום אומרים בברייטון שהציפיות העונה אפילו גבוהות יותר. אנחנו מכוונים לאירופה ואולי אפילו לליגת האלופות - הקבוצה רוצה לנצח בכל משחק ולתת תצוגות. אם ננצח היום את יונייטד, זה יראה שברייטון מכוונת גבוה".

לסיום, שיתף מי לדעתו תזכה באליפות העונה: "אני מקווה שברייטון. אם לא, אז אני מעריך שארסנל תעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully