וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי רשמה ניצחון בכורה, אמפולי הדהימה ברומא

אחרי המפלה במחזור הפתיחה, שער ובישול של קברצחליה סידרו לתכולים 0:3 על בולוניה. 1:2 היסטורי לאמפולי באולימפיקו, טורינו הפתיעה את אטאלנטה

תקציר: לצ'ה - אטאלנטה 4:0/ספורט1

המחזור השני של הסרייה A נמשך הערב (ראשון) עם המנצחת הגדולה של מחזור הפתיחה, אטאלנטה, שאכזבה והפסידה לטורינו. המאכזבת הראשית שלו נאפולי התאוששה מול בולוניה ואילו אמפולי הדהימה עם ניצחון חוץ היסטוריה על רומא.

טורינו - אטאלנטה 1:2

מחזיקת הליגה האירופית עם הפסד שני ברציפות בטורינו - מגרש בו ניצחה עד הערב בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים. אחרי ה-0:4 המשכנע על לצ'ה במחזור הפתיחה ירדו שחקניו של ג'אן פיירו גאספריני לקרקע, אף שמתאו רטגי המשיך בכושרו המצוין כשכבש ראשון (26). איבן איליצ'יץ' איזן (31) וצ'ה אדמס (49) דאג להשלים מהפך ולהעניק לטורינו ניצחון בכורה העונה. האורחת קיבלה הזדמנות פז להשוות, אך הפנדל של מריו פשאליץ' (90+6) נהדף על ידי ואניה מילינקוביץ'-סאביץ'. איזו דרמה.

שחקן אטאלנטה מתאו רטגי. רויטרס
אכזבה. רטגי/רויטרס

פיורנטינה - ונציה 0:0

לראשונה מאז 2019, הוויולה מציינים שני מחזורים ללא ניצחון. מול העולה החדשה עם סגל נחות בהרבה היו אמורים הסגולים לעשות את העבודה, ואכן היו מסוכנים יותר, אך לא הצליחו להכניע את ייסי יורונן הפיני. ואם בשוערים עסקינן, הרי שדויד דה חאה סופסל אחרי ה-3:3 העגום מול אקדמיית פושקאש בפלייאוף הקונפרנס ליג.

רומא - אמפולי 2:1

קבלת פנים יוצאת דופן חיכתה לפאולו דיבאלה, שדחה את הצעת הענק מהליגה הסעודית (75 מיליון יורו לשלוש שנים) ונשאר באולימפיקו. הארגנטינאי פתח כמו בן ארצו לאנדרו פארדס שחזר מהרחקה אחרי שהחמיץ את ה-0:0 בקליארי בשבוע שעבר. אלא שאמפולי הבטיחה הישארות בזכות ה-1:2 הדרמטי על רומא בתוספת הזמן של מחזור הסיום ורשמה ניצחון היסטורי ראשון על רומא באולימפיקו, שנה לאחר שחטפה ממנה 7:0 בעונה החולפת. עמנואל גיאסי ניצל שאננות בהגנה רומא ודחק מקרוב את הראשון לפני ההפסקה. לורנצו קולומבו הכפיל בפנדל (61) אותו גרם לאנדרו פארדס. אלדור שומורודוב החלוץ האוזבקי צימק בנגיחה (80), אבל אמפולי עמדה בלחץ הגדול וחילצה ניצחון בלתי צפוי.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'ובאני די לורנצו נאפולי. רויטרס
המניה הבטוחה של נאפולי. ג'ובאני די לורנצו/רויטרס

נאפולי - בולוניה 0:3

אחרי הבכורה העגומה בתבוסה 3:0 בוורונה, אנטוניו קונטה ושחקניו חזרו לאצטדיון הביתי והשיגו ניצחון בכורה מול הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה. נאפולי עסוקה מאוד בחלון ותקבל בקרוב את רומלו לוקאקו, אבל בינתיים היא מסתפקת במה שיש לה ומה שיש זה בעיקר חביצ'ה קברצחליה. הגיאורגי הנהדר בישל באומנות עם הקפצה לג'ובאני די לורנצו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובדקה ה-75 ירה בעצמו את ה-0:2. בדקה ה-88 דויד נרס נכנס לבכורה ובתוספת הזמן בישל את הקינוח לג'ובאני סימאונה, שבזמן שאביו מוביל את אתלטיקו מדריד לניצחון, השלים ערב חלומי למשפחה.

לורנצו קולומבו אמפולי חוגג. רויטרס
ההפתעה של המחזור. קולומבו מאמפולי חוגג/רויטרס

משחקי יום שני באיטליה:

19:30: קליארי - קומו (ספורט2)

21:45: ורונה - יובנטוס (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully