וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' לא הופיע לאימון, חשש שייעדר מאליפות ארה"ב

בסרביה מודאגים אחרי שהאלוף האולימפי מפריז לא התייצב לאימון עם רונה. הוא נצפה מתאמן שלשום בניו יורק, אך עלו טענות כי התלונן על פציעה

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

רגע לפני שאליפות ארצות הברית הפתוחה יוצאת לדרך, דרמה נרשמה אמש (שישי) כאשר נובאק ג'וקוביץ' לא הופיע לאימון בניו יורק. בסרביה מדווחים שהמדורג שני בעולם, שלמעשה זכה בכל תואר אפשרי אחרי מדליית הזהב שקטף במשקים האולימפיים בפריז בתחילת החודש, אמור היה לעלות לאימון ביחד עם הולגר רונה, אלא שהדני והצופים באצטדיון המתינו לסרבי - שפשוט לא הגיע.

אחרי רבע שעה של המתנה, הצוותים של ג'וקוביץ' אספו את הציוד שלו ועזבו את המקום להפתעת כולם, כולל רונה עצמו שלא ידע לומר היכן ג'וקוביץ' ומדוע לא התייצב לאימון. הדרמה גברה וכעבור חצי שעה גם לקהל שהגיע למקום כבר לא היה ספק שג'וקוביץ' כבר לא יתייצב לאימון. אבל האם הסרבי ישחק בטורניר?

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
סובל מפציעה? ג'וקוביץ'/GettyImages

נכון להבוקר, גם בתקשורת הסרבית לא יודעים להסביר מדוע ג'וקוביץ' לא התייצב והחשש הוא מפציעה שתמנע ממנו להופיע למפגש בלילה שבין שני לשלישי עם ראדו אלבוט המולדבי. ג'וקוביץ' התאמן שלשום, אבל עלו טענות שהתלונן במהלך האימון ואתמול כאמור לא התייצב. משחקו הרשמי האחרון של ג'וקוביץ' היה למעשה במשחקים האולימפיים בפריז, ב-4 באוגוסט, אז גבר על קרלוס אלקראס וזכה בזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully