וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יהיה פשוט: מה מצפה למנור סולומון בלידס יונייטד?

מצד אחד הזדמנות להוכיח את עצמו פיזית ומקצועית, מצד שני מדובר בקבוצה שכוכביה הם שחקני הכנף. הישראלי יורד לצ'מפיונשיפ במטרה לחזור מהדלת הראשית לפרמיירליג

שפילד וונסדיי - לידס יונייטד 2:0/ספורט1

לידס יונייטד ניצחה אמש (שישי) לראשונה העונה, כאשר גברה בחוץ 0:2 על שפילד וונסדיי והעלתה את מאזנה בצ'מפיונשיפ לחמש נקודות משלושה משחקים. פתיחת עונה לא פשוטה למי שנחשבת לאחת המועמדות המובילות לעלות לפרמיירליג, משימה שבה לא הצליחה לעמוד בעונה החולפת, אבל האם מנור סולומון יוכל לעשות עבורה את ההבדל?

את לידס מאמן זו העונה השנייה דניאל פארקה, הגרמני בן ה-47 שהגיע לאנגליה ב-2017 והיה מעל ארבע שנים בנוריץ' סיטי, איתה עלה פעמיים לפרמיירליג וגם ירד. פארקה משחק לרוב במערך 4-2-3-1 וכך גם משחקת לידס יונייטד העונה כאשר רביעיית ההתקפה מורכבת מברנדן ארונסון במרכז, דן ג'יימס מימין, ווילפריד ניונטו משמאל ובחוד מתאו ג'וזף הצעיר שלא צפוי להמשיך בהרכב. אז היכן ישחק מנור סולומון?

מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
באמצע או בשמאל? מנור סולומון/ברני ארדוב

סולומון למעשה מצטרף ללידס כדי לתפוס את מקומו של קריסנסיו סאמרוויל, שחקן הכנף ההולנדי בן ה-22 שנמכר לווסטהאם עבור כ-30 מיליון יורו. הישראלי, שחקן כנף שמאלי, יתחרה על מקומו למעשה עם שניים מכוכבי הקבוצה - ניונטו עבר לצד שמאל מאז מכירת סאמרוויל ועשוי להישאר שם, כי ג'יימס משחק בצד ימין. אם סולומון יגבור במאבק על ג'יימס, ניונטו יחזור ימינה והישראלי ישחק בצד שמאל. ניונטו האיטלקי לא מעוניין להישאר בקבוצה על פי פרסומים שונים זו השנה השנייה ברציפות, אבל בשלב זה לא הגיעו הצעות עבורו שגרמו ללידס להתלבט אם למכור אותו והוא צפוי להמשיך. ישנה גם האופציה שניונטו יוצב כחלוץ ואז ישחקו סולומון וג'יימס יחד בכנפיים ובינתיים בכלי התקשורת בלידס גם העלו אפשרות שארונסון יעבור לשמאל וסולומון יוצב באמצע כפליימייקר.

סולומון, שבשנתיים האחרונות בילה יותר זמן ביציע מאשר על כר הדשא עקב פציעות שונות בפולהאם ובוטוטנהאם, יצטרך להוכיח את עצמו לא רק בכל הנוגע לביצועים על כר הדשא, כדי לנסות לשוב לטוטנהאם מהדלת הראשית או לפחות לחזור לפרמיירליג בעונה הבאה - עם לידס או שבקבוצה אחרת - אלא גם שהוא יכול לעמוד בעומס הפיזי של הצ'מפיונשיפ, שנתרו לה עוד 43 מחזורים עד סיום העונה (לא כולל הפלייאוף אם לידס תסיים במקומות 3-6).

בנוסף לג'יימס ולניונטו, בין כוכבי הקבוצה נמצאים גם המגן ג'וניור פירפו, אקס ברצלונה, והשוער אילן מלייה שנחשב להבטחה גדולה בצרפת, אולם טרם הצליח להוכיח את עצמו. הם שניים מהשחקנים שירדו עם לידס מהפרמיירליג ונשארו איתה בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully