וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירץ אחרי עוד ניצחון משוגע של לברקוזן: "ידעתי שיהיה לנו מזל"

האלופה הגרמנית פתחה עונה עם 2:3 הודות לשער בדקה ה-90+11: "קשה לי להסביר איך זה קורה", הודה המאמן צ'אבי אלונסו. במנשנגלדבאך זועמים על ה-VAR

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 3:2/ספורט1

באייר לברקוזן זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה בעונה היסטורית מכל בחינה ומכל זווית אפשרית, הרי שהפכה לקבוצה הראשונה בגרמניה שזוכה בצלחת האליפות ללא אף הפסד במהלך העונה, כידוע גם הניפה את הגביע הגרמני לאחר מכן וההפסד היחיד שלה בכל המסגרות הגיע דווקא בגמר הליגה האירופית. אמש (שישי) היא פתחה את עונת 2024/25 בבונדסליגה הגרמנית עם עוד משחק מטורף לחלוטין, כאשר שמטה יתרון כפול וניצחה בחוץ את בורוסיה מנשנגלדבאך 2:3 משער בדקה ה-90+11.

"זיכרונות מעונת האליפות", נכתב ב"בילד" על הפתיחה המטורפת לליגה וכוכב באייר לברקוזן וכבש שער הניצחון, פלוריאן וירץ, סיפר על הירידה אחרי שהקבוצה ירדה למחצית ביתרון 0:2, ועל הצורך לקחת את שלוש הנקודות עמוק בתוך תוספת הזמן: "הרגשתי שאנחנו מקשים על עצמנו שלא לצורך, פשוט ישנו וספגנו שערים שאנחנו לא צריכים לקבל. היינו בשליטה, אבל עדיין נתנו למשחק לברוח לנו. זה משחק שמאוד חיכיתי לו וידעתי שבסופו של דבר ננצח אותו ברגע האחרון, אז אני מאוד שמח שניצחנו ושהבקעתי את שער הניצחון".

הקשר גרניט ג'אקה, שכבש את השער הראשון ולא חגג מול האקסית, הוסיף לדברי חברו: "במחצית דיברנו על כך שאסור לנו לחשוב שהמשחק נגמר ושגלדבאך בבית יכולה לחזור גם ל-2:2. לצערי התחלנו את המחצית בצורה לא טובה ואיבדנו כדורים פשוטים".

גרניט ג'אקה ושחקני לברקוזן. רויטרס
גרניט ג'אקה ושחקני לברקוזן/רויטרס

המאמן צ'אבי אלונסו מצא את עצמו גם העונה עונה לשאלה כיצד לברקוזן ניצלת ואף מנצחת משחקים כמעט על בסיס קבוע בשניות הסיום: "קשה לי להסביר, זה לא משהו שאני יכול לאמן את השחקנים עליו או אפילו להשפיע. זו פשוט המנטליות".

לצד הטירוף בלברקוזן, במנשנגלדבאך זועמים על השופט. לא פחות מארבע בדיקות VAR היו במהלך המשחק והמקומיים הרגישו קיפוח גדול בסיום. החלוץ טים קליינדינסט ששער אחד שלו במחצית הראשונה נפסל בגלל עבירה ושבדקה ה-85 איזן זמנית ל-2:2, אף העלה תיאוריית קונספירציה בסיום: "ה-VAR עולה על כל העצבים. כל דבר שהוא 50-50 עוצרים לבדוק, כל שער נבדק עד לפרטים הכי קטנים שיש. הייתה לי הרגשה בשלב מסוים שהם פשוט בודקים הכל ומחפשים כי הם לא רוצים שננצח".

בין בדיקות ה-VAR היה גם הפנדל שנפסק לזכות לברקוזן תשע דקות בתוך תוספת הזמן, פנדל שאותו וירץ תחילה לא תרגם לשער ניצחון, אלא רק מהכדור החוזר שנהדף לכיוונו. "כשאמרו לי אחרי המשחק שאני זה שעשה עבירה, לא האמנתי. אני חושב שהשופטים נופלים ב-VAR יותר מדי פעמים", הוסיף קליינדינסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully