וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר באנגליה: מנור סולומון עובר בדיקות רפואיות בלידס

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 14:13

הישראלי יושאל מטוטנהאם לקבוצה מליגת המשנה, שנחשבת לאחת המועמדות המובילות לעלות לפרמיירליג. זו תהיה התחנה הרביעית שלו מעבר לים והשלישית בממלכה

שפילד וונסדיי - לידס יונייטד 2:0/ספורט1

לא מעט פרסומים היו בימים האחרונים אודות עתידו של מנור סולומון וסירובו להצעות מספרד, גרמניה ואיטליה. הלילה (בין שישי לשבת) נודע כי הקשר צפוי לרדת לצ'מפיונשיפ - ליגת המשנה באנגליה - ולחתום בשורות לידס יונייטד שבשורותיה הוא עובר בדיקות רפואיות בשעה זו על פי התקשורת הבריטית.

לפי מספר כתבים בכירים באנגליה וביניהם פבריציו רומאנו, הקשר בן ה-25 יעבור מטוטנהאם ללידס בהשאלה ללא אופציית רכישה. הבדיקות הרפואיות נערכות זה עתה ואם יעבור אותן בהצלחה, יחתום וינסה לסייע לקבוצה לשוב לפרמיירליג ממנה ירדה במאי 2023. ייתכן שהוא גם יוצג עוד היום (שבת).

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. רויטרס
יורד לצ'מפיונשיפ. מנור סולומון/רויטרס

כאמור, סולומון דחה לאחרונה מספר הצעות מליגות בכירות אחרות - כולל הצעה מחטאפה הספרדית - במטרה להישאר באנגליה. אחד הכתבים שמסקרים את טוטנהאם אף טען שמארסיי הצרפתית מנסה לשים יד על סולומון, אבל הוא כאמור היה נחוש להמשיך באנגליה. גם וולבס ולסטר הוזכרו כמועמדות בולטות לקלוט את סולומון, שבסופו של דבר נשאר באנגליה, אבל לא ישחק העונה בליגה הבכירה.

לידס היא אחת המועמדות המובילות לעלות בסיום העונה בחזרה לפרמיירליג, אולי הפייבוריט הגדולה מכולן. דניאל פארקה מאמן את הקבוצה שהחלה את העונה עם 3:3 ביתי מול פורטסמות', סיימה בתיקו גם ב-0:0 בווסט ברומיץ' ואתמול ניצחה לראשונה העונה כשניצחה בחוץ 0:2 את שפילד וונסדיי. דניאל ג'יימס, ברנדן ארונסון ו-ווילפריד ניונטו הם השחקנים הבולטים בקבוצה, שהצליחה לשמור על מספר שחקנים שירדו איתה מהפרמיירליג וביניהם גם ג'וניור פירפו והשוער אילן מלייה.

זו תהיה התחנה הרביעית של סולומון באירופה. הישראלי החל את דרכו בשחטאר דונייצק שרכשה אותו ממכבי פתח תקוה, הושאל לפולהאם, המשיך לטוטנהאם וכעת מהתרנגולים יושאל ללידס. סולומון ערך את ההכנה עם טוטנהאם הקיץ והוא כשיר אחרי עונה שאת מרביתה החמיץ בגלל פציעה. הוא הספיק לערוך חמש הופעות פרמיירליג בעונה שעברה וב-198 הדקות ששיחק בישל פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully