וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלמר בישל שלוש פעמים למדואקה, 2:6 אדיר לצ'לסי על וולבס

צפו: נקודות ראשונות למארסקה בפרמיירליג במשחק יוצא דופן. ג'קסון כבש אחרי 98 שניות, הכוכב הבקיע בביצוע מרהיב ובחצי השני סידר שלושער ראשון בקריירה לשחקן הכנף, ז'ואאו פליקס עלה מהספסל וקבע את תוצאת הסיום בבכורה המחודשת. ניוקאסל מעדה ב-1:1 בבורנמות'

תקציר: וולבס - צ'לסי 6:2/ספורט1

המחזור השני של עונת 2024/25 בפרמיירליג מגיע היום (ראשון) לסיומו ובהצגה הראשונה נרשמה חגיגה של ממש, כאשר צ'לסי מחצה 2:6 את וולבס במשחק פנטסטי. במקביל, ניוקאסל מעדה לראשונה העונה ב-1:1 בחוץ נגד בורנמות'.

וולבס - צ'לסי 6:2

אחרי ה-2:0 מול מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה וניצחון על סרבט ז'נבה בפלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי, אנצו מארסקה השיג את ניצחון הפרמיירליג הראשון שלו ושחקניו עשו זאת בסטייל. האיטלקי פתח עם נוני מדואקה וניקולאס ג'קסון וההתקפה נראתה אחרת לחלוטין, וזה עוד לפני שקול פאלמר נכנס לעניינים. ג'קסון כבש 98 שניות מהפתיחה ופאלמר בעצמו השיב את הבלוז ליתרון עם תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל בין לבין מתאוס קוניה ויורגן סטרנד לארסן (45+6) השוו פעמיים. במחצית השנייה הגיע בליץ של הבלוז בהובלת פאלמר, שבישל שלוש פעמים לנוני מדואקה שעם שלושער ראשון בקריירה כנראה גם הסיר לחלוטין את האפשרות שיימכר, ז'ואאו פליקס שעלה מהספסל להופעת בכורה מחודשת קבע את תוצאת הסיום וסייע לצ'לסי לנצח לראשונה העונה, בעוד וולבס נותרה עם אפס נקודות אחרי שנכנעה לארסנל במחזור הפתיחה.

קול פאלמר, שחקן צ'לסי. רויטרס
הכל דרכו. פאלמר עם שער ושלושה בישולים למדואקה/רויטרס
נוני מדואקה, שחקן צ'לסי. GettyImages
מדואקה חוגג שלושער בזק/GettyImages
שחקן צ'לסי ז'ואאו פליקס. רויטרס
ז'ואאו פליקס הצטרף גם כן לחגיגה בבכורה המחודשת בבלוז/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול! פתיחה חזקה של צ'לסי. מדואקה הגיע לאחד על אחד וסה הדף לקרן, אותה פאלמר הרים, הגנת וולבס לא הצליחה להרחיק וג'קסון נגח מקרוב את ה-0:1.

דקה 27: גול! וולבס חזרה ל-1:1. אייט נורי דהר לעבר הרחבה מהמרכז, במסירה חכמה מצא את קוניה והאחרון הכניע את סאנצ'ס מתוך הרחבה. הזאבים השיגו שוויון מוצדק אחרי מספר הזדמנויות.

דקה 42: כמעט המהפך. וולבס לוחצת ותוקפת, כדור שבעט קוניה פגע באחד משחקני ההגנה של צ'לסי, ניתז למשקוף ויצא לקרן.

דקה 45: גול! צ'לסי שבה ליתרון במתפרצת קטלנית, בסיומה ג'קסון הוריד בנגיעה לפאלמר, שזיהה את סה מחוץ לשער ומחוץ לרחבה הקפיץ מעליו את ה-1:2.

דקה 45+6: גול! 2:2! תרגיל של וולבס במצב נייח הוביל להורדה של טוטי עם הראש וסטרנד לארסן שלח רגל ארוכה כדי לקבוע שוויון במחצית.

דקה 49: גול! שוב צ'לסי מובילה. פאלמר מסר למדואקה, שעם עזרה קלה מהמגן הכניע את סה במהלך אופייני בו חתך מהפינה.

דקה 58: גול! 2:4 לצ'לסי. שוב פאלמר בישל למדואקה, שהפעם בעט כדור חזק וחד לפינה הרחוקה.

דקה 63: גול! פעם שלישית פאלמר למדואקה. טעות בהגנת וולבס הסתיימה בעוד מתפרצת, שוב פאלמר זיהה את התנועה של מדואקה, מסר לו והאחרון הבקיע בקלות.

דקה 80: גול! השישי של צ'לסי. פדרו נטו שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה הוציא רוחב לז'ואאו פליקס, שנכנס לפני 12 דקות וירה פנימה בבכורה המחודשת במדים הכחולים. 2:6.

אנתוני גורדון, שחקן ניוקאסל. רויטרס
גורדון ניצל את הטעויות בהגנת בורנמות'/רויטרס

בורנמות' - ניוקאסל 1:1

המגפייז קיוו להישאר מושלמים אחרי הניצחון הדחוק במחזור הפתיחה על ניוקאסל, אבל שוב נראו רע ולמזלם נחלצו מהפסד. אדי האו ושחקניו קיוו לראשונה מאז 1997/98 לנצח בשני מחזורי הפתיחה, אבל נקלעו לפיגור במחצית הראשונה אחרי טעות של ג'ואלינטון שאותה ניצל מרכוס טאברנייר. ניוקאסל הצליחה להשוות בסופו של דבר בדקה ה-77 מרגלי אנטוני גורדון אחרי בישול של הארווי בארנס ותסתפק בנקודה, בעוד המקומיים יוצאים מאכזבים אחרי סדרת החמצות ושער שנפסל בצדק בתוך תוספת הזמן עקב נגיעת יד.

דקה 37: גול! 0:1 לבורנמות'. ג'ואלינטון איבד כדור בסמוך לרחבה, סמניו בפעולה חכמה מסר רוחב לטאברנייר שמתוך רחבת החמש כבש בנגיעה.

דקה 77: גול! ניוקאסל השוותה ל-1:1. בארנס הרים לרחבה, זבארני פספס את כדור הגובה וגורדון מקרוב הבקיע.

המחזור השלישי ייצא לדרך ביום שבת הבא, כשארסנל תארח את ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully