וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מתחזקת, עוד חלוץ לפורטו, הומלס יחתום בסוסיאדד

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 19:39

גונסאלס וקונססאו יגיעו לגברת הזקנה שעשויה לשלוח את קייזה לברצלונה, הדרקונים צירפו את גול אחרי אומורודיון. הגרמני הוותיק ימשיך את הקריירה בספרד ואינטר בדרך להחתים בלם

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

העברות

* סמו אומורודיון חתם בפורטו. החלוץ שכבר היה על סף עבר מעבר לצ'לסי, הוצג במפתיע במדי הדרקונים שרכשו מחצית מכרטיס השחקן שלו באתלטיקו מדריד עבור 15 מיליון יורו. הוא חתם עד 2029 ומחזיק בסעיף שחרור בגובה 100 מיליון יורו.

* חלוץ נוסף שהצטרף לפורטו הוא דניז גול השבדי, שנרכש מהמארבי ב-5 מיליון יורו.

* מארסיי רכשה מונריץ' את שחקן הכנף האנגלי בן ה-21 ג'ונתן רואו, תמורת כ-16 מיליון יורו.

* שוער נבחרת רומניה הוראציו מולדובן, שנרכש על ידי אתלטיקו מדריד בתחילת השנה, הושאל לססואולו.

* קאמבק מרגש לסלבטורה סיריגו, השוער האיטלקי בן ה-37 שחתם בפאלרמו מליגת המשנה. הוא החל את הקריירה בפאלרמו וחוזר אליה לראשונה מאז 2011, מאז עבר בין השאר בפריז סן ז'רמן, סביליה, נאפולי, פיורנטינה וניס. בחצי העונה האחרונה שיחק בטורקיה.

שמועות

* באיטליה ובארגנטינה מיישרים קו: נסגרה העברת ניקו גונסאלס מפיורנטינה ליובנטוס.

* עוד שחקן שבדרך ליובנטוס הוא פרנסיסקו קונססאו. רק בקיץ הזה נרכש שחקן הכנף על ידי פורטו, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מאייאקס בעונה שעברה, אבל הוא יושאל לגברת הזקנה תמורת 7 מיליון יורו ובונוס של 3 מיליון נוספים שיינתן אם יובה תעפיל לליגת האלופות.

* לפי ג'אנלוקה די מארציו, פדריקו קייזה, שחקן הכנף בן ה-26 של נבחרת איטליה שהתבקש על ידי יובנטוס למצוא קבוצה חדשה, מתקרב לברצלונה. לפי הדיווח, הקשר מבוקש גם על ידי אטאלנטה, אך סיכם את תנאיו בברצלונה ועשוי בסופו של דבר לנחות בקטלוניה אחרי שהמועדון מכר את מיקאיל פיי ונפרד מאילקאי גונדואן, כך שהתפנה מקום בתקציב.

* בספרד טוענים שמארק פוביל בן ה-21, המגן הימני של אלמריה, הוצע לברצלונה כאפשרות זולה יחסית לחיזוק. הוא ייצג את כל הנבחרות הצעירות של ספרד עד כה.

* ויטור רוקה סיכם את תנאיו בבטיס עד תום העונה. בסיומה, תהיה לבטיס אופציה להשאילו פעם נוספת מברצלונה - ורק לאחר מכן תחזיק באופציית רכישה.

* קלמון לנגלה הסכים להארכת חוזהו בברצלונה עד 2027 ובתמורה יושאל לאתלטיקו מדריד לעונה הקרובה.

* בברזיל טוענים שקשר פלומיננזה אנדרה, שרשם חמש הופעות בנבחרת הלאומית, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד ו-וולבס.

* מכירתו הקרובה של רומלו לוקאקו לנאפולי תסייע לצ'לסי לעשות ניסיון נוסף לרכוש את ויקטור אוסימן. במועדון לא פוסלים שפריז סן ז'רמן תיכנס שוב לתמונה, וכמוה הצעות מסעודיה.

* בצרפת נטען אמש שמילאן שקריניאר לא ימשיך בפריז סן ז'רמן. השמועות לגבי באיירן מינכן הופרכו, ובצרפת טוענים כעת שיובנטוס בתמונה.

* שנתיים אחרי שרכשה אותו במחיר של 35 מיליון יורו, ארסנל צפויה להחזיר לפורטו את פאביו ויירה בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה.

* נאפולי ממשיכה במאמציה לרכוש את סקוט מקטומיניי, באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מצפה להצעה של כ-25 מיליון ליש"ט.

מגן נבחרת ספרד עד גיל 21 מארק פוביל. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
סומן. פוביל/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

* מארסיי עוקבת אחרי יאסין עדלי ממילאן לחיזוק הקישור, ומקווה לחזק את ההתקפה בניל מופיי מאברטון.

* בלם טאז'רס קורדובה הארגנטינית תומאס פלאסיוס, שדחה הצעות מהבונדסליגה, יירכש על ידי אינטר תמורת 6.5 מיליון יורו. השחקן בן ה-21 יחתום על חוזה ארוך טווח.

* לא רק סאות'המפטון: גם וולבס ובורנמות' מנהלות עם ארסנל מגעים לגבי שאילת ארון רמסדייל.

* אל איתיחד הסעודית מנסה לחזק את החלק האחורי שלה ופנתה לפריז סן ז'רמן בנוגע לדנילו.

* מאטס הומלס צפוי לחתום בסופו של דבר בריאל סוסיאדד. הבלם בן ה-35, שעזב את בורוסיה דורטמונד והוזכר כמועמד לקומו ולקבוצות ב-MLS, בשיחות מתקדמות כעת על מעבר לספרד. הבאסקים מצדם מחכים לאישור הירוק הסופי מהבלם כדי להשלים את העסקה, שמרבית התנאים שלה סוכמו.

* רובין הרנאץ הצ'כי יחתום בהופנהיים, שסיכמה עם ויקטוריה פלזן על רכישתו עבור כ-8 מיליון יורו לפי "סקיי".

* יקוב קיוויור צפוי לעזוב את ארסנל והמועמדת המובילה לצרפו היא בולוניה, שמנסה לצרפו בהשאלה עם אופציית רכישה אחרי שמכרה את ריקרדו קלאפיורי לארסנל. הפולני, כזכור, הגיע לארסנל מספציה האיטלקית.

* ג'סטין ביילו, השוער ההולנדי שהתאושש מפציעה קשה ואיבד את מקומו בפיינורד, סיכם את תנאיו בסאות'המפטון ויילחם על מקומו בין הקורות בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully