וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי מתייחסת בחוסר כבוד גדול כלפי סטרלינג, כך לא מתנהגים"

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 20:27

אלן שירר תקף את התנהלות הבלוז בנוגע לחלוץ: "יש דרך למכור שחקנים, זה הזוי". למרות הסגל העצום: מארסקה לא פוסל צירוף חלוץ נוסף

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

צ'לסי ממשיכה לחפש אחר בית חדש לראחים סטרלינג - אחד משלל השחקנים המנודים שמתאמנים בנפרד מהסגל הבכיר. בממלכה ביקרו ממושכות את האסטרטגיה של הבלוז, ומי שהצטרף לביקורת הזו היום (שישי) הוא אלן שירר.

"אני לא אוהב מה שקורה איתו. זהו חוסר כבוד גדול מאוד", אמר כוכב העבר של נבחרת אנגליה. "אולי לא היתה לו עונה מצוינת אשתקד, אבל עדיין יש דרך להתייחס לאנשים ולהבין את הצרכים של השחקנים. יש דרך למכור שחקנים. זה פשוט הזוי מה שקורה בצ'לסי. להגיד למישהו יומיים לפני פתיחת העונה שהוא לא בתכניות זה מאוד מאוד חסר כבוד. כך לא מתייחסים לשחקן מקצוען".

שירר הוסיף וטען כי שחקנים מחוץ לצ'לסי צריכים לשים לב למה שקורה בבלוז - ולהישמר: "זה מה שקורה כרגע במועדון. כל מי שיגיע לקבוצה הזו צריך לדעת שכך הם מתנהלים. זה לא יפה, אבל זה המצב. עדיף לדעת לאן נכנסים".

ראחים סטרלינג צ'לסי. GettyImages
שחקנים אחרים צריכים ללמוד מהמקרה שלו ולהישמר מצ'לסי? סטרלינג/GettyImages

על אף הסגל העצום, אנצו מארסקה טען כי קיימת אפשרות שצ'לסי תצרף שחקן נוסף לפני סגירת החלון: "נראה. אם תהיה לנו הזדמנות להחתים חלוץ בעמדה 9 שיעזור לנו ויעשה שינוי, ננסה לעשות זאת. אחרת, מצבנו בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully