וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימון כבר בגיל 17: צפו בילד הפלא החדש של נבחרת ברזיל

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 18:51

אסטבאו, שנרכש לפני כחודשיים על ידי צ'לסי תמורת כ-34 מיליון יורו, זומן על ידי דוריבל ג'וניור לצמד המשחקים במוקדמות המונדיאל. צפו בביצועיו ובתגובה לזימון המרגש

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

אחרי האכזבה בקופה אמריקה, תשוב נבחרת ברזיל לכר הדשא בעוד כשבועיים ותמשיך את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלה מול אקוודור. המאמן דוריבל ג'וניור פרסם הערב (שישי) את הסגל שלו, גם למשחק מול פרגוואי, וכלל בו הפתעה לא קטנה בדמות אסטבאו בן ה-17.

היהלום של פלמייראס, שזכה לכינוי "מסיניו" בזכות סגנון המשחק המלהיב שלו שמזכיר את הכוכב הארגטינאי, הושווה בעבר גם לניימאר. מדובר בהמשך של הקיץ המוצלח ש, לאחר שנרכש לפני כחודשיים על ידי צ'לסי תמורת כ-34 מיליון יורו, לפני בונוסים. את המעבר עצמו הוא ישלים רק בקיץ הבא, ואת העונה הקרובה ישלים בפלמייראס, בשורותיה כבר כבש חמישה שערים.

אם יקבל דקות באחד מצמד המשחקים, יהפוך אסטבאו לשחקן החמישי הכי צעיר שמשותף במשחק רשמי של ברזיל (יהיה בן 17 ו-135 יום מול אקוודור). לפניו ברשימה אנדריק (17 ו-118 יום), קוטיניו (17 ו-28 יום), אדו (16 ו-303 יום) וכמובן פלה (16 ו-257 יום).

צפו: כך הגיבו ילד הפלא ומשפחתו לזימון

"תמיד הסתמכתי על שחקנים צעירים בקריירה שלי", אמר דוריבל ג'וניור. "צריך לסמוך על שחקנים צעירים אבל גם להעניק להם סבלנות, כפי שעשינו עם אנדריק".

ואם באנדריק עסקינן, הרי שגם הוא נכלל בסגל - בצוותא עם ויניסיוס, סאביניו, רודריגו ואחרים שמרכיבים חלק התקפי מוכשר במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully