וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מאושר מחזרת גונדואן: "זה מפתיע ובלתי צפוי"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חגג את שובו של הקשר הגרמני: "כולנו מכירים את האיכויות שלו, מהרגע שהאפשרות עלתה - לא היו לנו ספקות"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

אחרי שעזב את ברצלונה ללא תמורה, אילקאי גונדואן חזר היום (שישי) רשמית למנצ'סטר סיטי. קפטן נבחרת גרמניה חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ובכך התאחד עם פפ גווארדיולה וכמה מחבריו לשנים הטובות בקבוצה ממנה עבר לברצלונה.

"בדרך כלל מאמנים אומרים שהכל אפשרי בחלוץ ההעברות - וזו הוכחה לכך", אמר פפ היום. "זה מפתיע, בלתי צפוי. אנחנו מכירים את אילקאי היטב, הצוות והשחקנים, יודעים את האיכות שהוא הציג בברצלונה אשתקד - רמה גבוהה, מאוד גבוהה. לא היו לנו ספקות לגביו ברגע שהאפשרות הזו נוצרה וכולנו מאושרים שהוא חזר".

גונדואן קיבל מספר הצעות גם מערב הסעודית, אך לכל אורך הדרך העדיף לשוב לתכולים. "הדברים הכי חשוב זה שהוא רצה לחזור", הוסיף פפ. "המנהל המקצועי שלנו צלצל אלי ואמר שאילקאי רוצה לדבר איתי. הוא שאל אותי על המצב, אמרתי לו שיגיע אבל שהוא צריך לספק עונה טובה. הוא לא בא לכאן כדי לפרוש או להיזכר ברגעים היפים. הוא צריך לנעול נעליים ולהיות בשיאו".

על האפשרות שיצרף שחקן התקפה נוסף על רקע עזיבת חוליאן אלברס אמר פפ: "אני לא יודע מה יקרה, אולי יהיו פציעות שיגרמו למהלך כלשהו, אני מקווה שלא. כרגע לא נראה שמישהו יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully