וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו בעין הסערה: הקבוצה הרוסית שהתחזתה לנבחרת קולומביה

ביזאר: שחקנים רוסיים הופיעו בטורניר תחת דגל קולומביה והובסו ללא תנאי. כעת הם עומדים בפני תביעה, ויו"ר האיגוד נדרש לתת הסברים

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

הכדורסל הרוסי מספק מפעם לפעם סיפורים ממחוזות הביזאר. רק בשבוע שעבר סיפורו של בעלי קובאן שהכריז על עצמו כמאמן הקבוצה, תפס כותרות ברחבי העולם. כעת מגיע משם סיפור הזוי לא פחות: איגוד הכדורסל הקולומביאני תובע את מקבילו הרוסי במוסדות פיב"א, בטענה שקבוצת כדורסלנים רוסיים התחזתה לנבחרת קולומביה, והשתתפה בטורניר מקומי עם דגל וסמל המדינה.

מדובר בטורניר שנערך השבוע בעיר פרם שברוסיה, ובו השתתפו פרם המקומית, נבחרת ונצואלה ומי שהציגה את עצמה כנבחרת קולומביה - אולם למעשה הורכבה משורה של שחקנים אלמוניים מרוסיה.

אותה קבוצה לא ייצגה את קולומביה בכבוד, בלשון המעטה. היא הובסה 155:53 על ידי פרם במשחקה הראשון, וחטפה 108:57 מוונצואלה במשחקה השני. כעת, טוענים בקולומביה, השימוש בסמל ובדגל נעשה ללא אישור, וביזה את המדינה.

"הקבוצה המדוברת התחזתה לנבחרת קולומביה, כשבפועל מעולם לא קיבלנו הזמנה לטורניר הנ"ל", הצהירו באיגוד הקולומביאני, והוסיפו: "בנוסף, לא אישרנו לאף קבוצה להתחרות תחת שמנו".

אנדריי קירילנקו. Mike Pont, GettyImages
איך הסיפור המשונה הזה יתפתח? קירילנקו/GettyImages, Mike Pont

מי שעומד בעין הסערה ונאלץ לספק הסברים, הוא אנדריי קירילנקו שמשמש כיום יו"ר איגוד הכדורסל הרוסי. לדבריו של שחקן העבר האגדי, "השימוש בדגל ובצבעים של קולומביה נעשו באישור, ובתיאום עם האיגוד המקומי. כל השיחות נערכו באמצעות הערוצים המקובלים והחוקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully