וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "המטרה - לפתוח פער ממכבי ת"א על ההתחלה"

קפטן מכבי חיפה התארח בפודקאסט הרשמי של המועדון וסיפק פנינים: הסירוב למכבי תל אביב ("נתנו הצעה פסיכית, אך זה בכלל לא עבר לי בראש"), אופיו הנינוח ("אשתי חושבת שאני על סטרואידים") והיעדים לעונה הקרובה ("רק להניף צלחת זו הצלחה")

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

ליאור רפאלוב מתכונן לעונה נוספת במכבי חיפה, הפעם הקפטן, ועם רצון עז לזכות באליפות. הקשר בן ה-38 התראיין היום (שישי) לפודקאסט "גורמים במועדון", הפודקאסט הרשמי של הקבוצה, וסיפק כמה אמירות מעניינות.

"אני רואה שחקנים שמשתלבים היום בקבוצה הבוגרת, וזה יותר קל מפעם. הגישה השתנתה, העולם הפך להיות של הצעירים. כיף לראות את השינוי שעבר הכדורגל, גם בעולם וגם בישראל. הצעירים האלה דוחפים אותי קדימה וגורמים לי להרגיש יותר צעיר", אמר על הכישרונות שמשתלבים בקבוצה הבוגרת.

על ההחלטה לחזור למכבי חיפה בקיץ שעבר: "לא הייתה מחשבה בכלל לחזור לישראל בהתחלה. הייתי במשא ומתן עם אנטוורפן וזה הלך לכיוון טוב, אבל אז הגיעה הצעה קצת פסיכית מקבוצה אחרת בישראל - ואז כבר היה דיבור אם צריך לחזור לישראל ואם זה צעד חכם. הבנתי שאני רוצה לעשות פינאלה לקריירה במקום שגדלתי בו, בקבוצה שאהבתי תמיד. לא הייתה שאלה בכלל - ידעתי שאם אני חוזר, אז זה רק למכבי חיפה. זה הדבר היחיד שעמד על הפרק מבחינתי, וידעתי שאם אני חוזר לישראל זה רק למקום אחד. העונה האחרונה הייתה אתגר מאוד גדול. עם כל מה שחווינו בעונה שעברה, מבחינתי זו לא עונה מוצלחת כי לא הנפנו צלחת".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מציב לעצמו יעדים גבוהים. רפאלוב/ברני ארדוב

על העונה הקרובה: "אני יודע שהקהל צמא מאוד לשחקני רכש, ואני בטוח שיגיעו עוד שחקן או שניים - וגם אם לא יגיעו, יש לנו עדיין סגל מצוין".

על האופי שלו, ואחריותו כקפטן: "אשתי חושבת שאני לוקח סטרואידים, כי אני תמיד רגוע - גם על המגרש וגם בחיים עצמם. לפעמים זה טוב ולפעמים לא. אני מאוד רוצה לעזור לכולם, ולסייע להתפתחות של שחקנים צעירים".

המטרות לעונה הקרובה: "מאז שיצאנו למחנה אימונים אני כבר מחכה שהליגה תתחיל. מאוד מאכזב שלא הצלחנו להעפיל לשלב הבא באירופה. זה לא טוב למועדון, שצריך להיות חבר קבוע בשלב בתים בכל עונה. אנחנו צריכים להיערך למשחק בשבוע, אז תהיה מלחמה על כל דקת משחק. כל שחקן יצטרך להראות לברק שהוא ראוי לדקות. מי שירגיש בטוח מדי, לא ידחוף את עצמו לקצה, אז חשוב שתהיה תחרות בריאה. בגלל שאנחנו לא באירופה, אני מקווה מאוד שנוכל לפתוח פער גדול כבר בהתחלה ולהמשיך כל הדרך לצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully