וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א זעמו, ינאי "התקפל": סאגת הכרטיסים

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 13:32

בעקבות פסילת היכל שלמה, האדומים העתיקו את משחק האימון נגד ירושלים בשני לחדרה ותכננו לגבות 50 שקל לכרטיס. הקהל הגיב בכעס, הבעלים השיב: 500 כרטיסים יהיו בחינם

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

אחרי הודעת המשטרה על כך שהיכל שלמה סגור לאחר שלא קיבל את רשיון העסק, והכעס של הפועל תל אביב שהתבטא בהודעה לתקשורת, הודיעו האדומים היום (שישי) כי משחק האימון נגד הפועל ירושלים שתוכנן ליום שני להיכל שלמה, הועתק לאנרבוקס בחדרה בשעה 14:30.

במקביל פתחו האדומים לינק למכירת כרטיסים, ב-50 שקלים לכרטיס. ההחלטה הובילה לכעס ברשתות החברתיות: "מה זה הדבר הזה? גם לא בדרייב אין(מבין את האילוצים כאן אבל זה כבר מרחיק אותנו) וגם 50 שקל??? אמרתי לעצמי שאני לא מתכוון לפספס אף משחק העונה כולל משחקי אימון אבל זה מוגזם", כתב אחד המגיבים ב-X ושני הוסיף: "המשחק הזה לא היה אמור להיות עם כניסת קהל חופשית בלי תשלום? לא להיות חזירים".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
סטנדרט חדש במשחקי הכנה? פטריק בוורלי באימון הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בשעות הצהריים, הבעלים עופר ינאי הגיב לטענות. "שוחחתי עם רבים מכם הבוקר ואני מבין שבקשת התשלום על משחק האימון נגעה בעצב חשוף והייתה בניגוד למסורת הנהוגה", כתב בטוויטר. "הבסיס להחלטה היה ההבנה שיש אוהדים רבים שמעוניינים להגיע ובמקביל המועדון חייב לייצר הכנסות משמעותיות שאינן מהזרמת בעלים בגלל חוקי הפייר פליי של מפעלי היורוליג והיורוקאפ. ייתכן והיה צריך גם להסביר את ההגיון הזה לפני ההודעה.

"אחרי הקשבה ומחשבה כיצד ניתן לגשר בין המסורת לבין הצרכים החלטתי לרכוש 500 כרטיסים מכיסי (ייחשב למועדון כהכנסה ולא כהזרמת בעלים) ובמקביל מי שירצה לרכוש כרטיס ולתרום בכך להכנסות המועדון יוכל לעשות כן. במילים אחרות בעוד דקות ספורות באתר לאן תהיה לכם אפשרות לבחור בין כרטיס משולם או כרטיס שתוכלו לשלם עליו 50 שקלים. נפעיל את המתודה הזו גם בשני משחקי האימון הנוספים שיש לנו לפני פתיחת העונה".

במקביל, יו"ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן הוציא הודעה בעקבות ההתפתחויות סביב היכל שלמה: "אני קורא למשטרת ישראל להיפגש שוב ובהקדם עם כל הגורמים הרלוונטיים, על מנת להגיע לפתרונות הולמים וישימים, למען ביטחון כל המשתתפים ולפתיחת עונת המשחקים בצורה תקינה ומכובדת לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully