וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחה הצעות ממארסיי וחטאפה: "סולומון יושאל בתוך אנגליה"

פבריציו רומאנו מאשר: שחקן הכנף בדרך החוצה מהספרס, ויעזוב עד סגירת החלון בעוד שבוע. בינתיים הוא דחה הצעות מספרד וצרפת

תקציר: לסטר - טוטנהאם 1:1/ספורט1

פבריציו רומאנו מאשר את הדיווחים מהימים האחרונים: מנור סולומון בדרך החוצה מטוטנהאם - ככל הנראה בהשאלה. שחקן הכנף הישראלי, שחוזר מפציעה שהשביתה אותו כמעט לאורך כל העונה שעברה, צפוי לעזוב את הספרס עד סגירת החלון ב-30 באוגוסט, ושם את ההישארות בפרמיירליג בעדיפות עליונה.

על פי הדיווח של רומאנו, סולומון דחה לאחרונה מספר הצעות מליגות בכירות אחרות - כולל הצעה מחטאפה הספרדית - במטרה להישאר באנגליה. אחד הכתבים שמסקרים את טוטנהאם אף טען שמארסיי הצרפתית מנסה לשים יד על סולומון, אבל הוא כאמור נחוש להמשיך בפרמיירליג. כזכור, וולבס, לסטר ולידס הוזכרו כמועמדות הבולטות לקלוט את סולומון - ועל פי הדיווחים האחרונים מתווה העסקה עשוי להיות השאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה.

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. רויטרס
לקראת דף חדש בקריירה. מנור סולומון/רויטרס

"מנור נמצא בסיטואציה שלא היינו רגילים אליה וזה לא משהו שהיה תלוי בו כשהוא היה פצוע", סיפר השבוע סוכנו של סולומון, שלומי בן עזרא. "הוא חזר בסדר גמור, הוא בריא ב-100%. הוא צריך להיכנס לרוטציה של הקבוצה, טוטנהאם זה מועדון ענק. הם לא באו ואמרו לו 'אתה משוחרר', אלא 'בוא נמצא קבוצה לעונה הקרובה ותחזור אלינו טוב יותר'".

עוד הוסיף: "מנור רוצה להישאר באנגליה, מבחינתו זאת חוויה אחרת. יש התעניינויות רציניות מהליגה האיטלקית, אבל מנור לא רוצה לעבור לשם. בודקים אופציות גם בליגות בגרמניה וספרד, מאמין שבשבוע הבא נביא איפה הוא ישחק. אני מאמין שהוא ימשיך לשחק באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully