וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 10 או סיבוב שני? מומחי הדראפט חלוקים בנוגע לבן שרף

שני מומחים הסבירו מה יהפוך את כוכב נבחרת הנוער לבחירת לוטרי, סקאוט נוסף קבע מנגד: "אין מספיק אינדיקציות שיוכל להצליח ב-NBA"

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

בן שרף אמנם שם את עצמו על הרדאר של ה-NBA בזכות ההצטיינות באליפות אירופה לנבחרות נוער - אבל עדיין לא כולם משוכנעים שהוא בנוי לליגה הטובה בעולם, והדעות בקרב סקאוטים ואנשי מקצוע חלוקות.

אמש פרסם הסקאוט הטורקי ארסין דמיר כתב פרופיל ארוכה ומעמיקה על שרף, מנה את יתרונותיו וחסרונותיו והגיע למסקנה ש"להערכתי, שרף ייבחר בתחילת הסיבוב השני של הדראפט הקרוב".

דמיר מנמק ומסביר: "הסיבה העיקרית לכך שהוא עשוי להישאר מחוץ לסיבוב הראשון, זה המחסור ביכולת לייצר נקודות ברמה הגבוהה באמת בקרבת הסל. אין לו מספיק כוח מתפרץ הוא זריזות, ולכן הוא מתבסס בעיקר על יכולות אישיות. כדי לגרום לזה לעבוד ברמת ה-NBA, הוא יצטרך להיות מסוגל להגיע לטבעת בתדירות גבוהה ולהיות יעיל באיזורים הללו. ממה שהוא הראה עד כה בקריירה, אין מספיק אינדיקציות שהוא יוכל לעשות את זה ברמה מספקת ב-NBA".

בן שרף עם תואר ה-MVP של אליפות אירופה לנוער. FIBA.com, אתר רשמי
לא כולם משוכנעים שהוא פרוספקט NBA. בן שרף/אתר רשמי, FIBA.com

מנגד, בפודקאסט "No Ceilings", ניתחו את הפוטנציאל של שרף שני מומחי דראפט - קורי טאלובה ואלברט גים - וטענו שלא רק שמדובר במועמד ראוי להיבחר בסיבוב הראשון, אלא גם שייתכן שיתברג באחת מבחירות הלוטרי (14 הבחירות הראשונות) בדראפט 2025, שנחשב לחזק במיוחד.

"ממה שראיתי ממנו עד עכשיו, הוא בקלות יכול להיבחר בלוטרי, ואפילו להגיע לטופ 10", הצהיר ג'ים. טאלובה ניתח ואמר: "כדי להיות בחירת טופ 10 בדראפט, כל מה שהוא יצטרך להוכיח בעונה הקרובה באולם זה שהוא קלע סביר משלוש. לא יותר ולא פחות. ראינו את הפוטנציאל שלו כיצרן נקודות, וגם כפליימייקר שיוצר מצבים לאחרים. הוא שחקן כיפי ומרשים, וכל הסקאוטים מאוד התרשמו ממנו".

הדעות בנוגע לשרף אומנם לא חד משמעיות, אך הוא בכל ינסה לעבור את דני אבדיה - שנבחר תשיעי בדראפט 2020. העונה הקרובה תכריע האם זה אפשרי.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully