וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב: סיסוקו הופך לפייבוריט. הרע: "0:3 תוצאה משקרת"

23.8.2024 / 7:35

במכבי תל אביב נשמו לרווחה לאחר שהקשר שמתחיל לקבל עדיפות על פני ואן אובריים נמנע מפציעה, ונזכרים באולימפיאקוס לפני הגומלין: "נהיה חייבים לתת הכל בסרביה". דן ביטון קיבל מחמאות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב תשוב לפנות ערב לארץ כשהיא מרוצה מתוצאת המשחק מול באצ'קה טופולה, אבל גם עם תחושת החמצה קלה על כך שהמשחק הסתיים רק בתוצאה 0:3.

"יכולנו להפוך את המשחק בסרביה לפרוטוקול בלבד, אבל כעת נהיה חייבים לבוא ולתת שם את הכל כי 0:3 זו תוצאה משקרת. גם מול אולימפיאקוס היינו ביתרון של שלושה שערים ובגומלין התרסקנו", הזכירו אמש במועדון.

עם יתרון של שני שחקנים, מכבי תל אביב יודעת שהייתה צריכה לכבוש גם חמישייה, אבל הקבוצה לא ייצרה מספיק מצבים. אי אפשר לדבר על החמצות מסמרות שיער כי לא היו כאלה. במחצית השנייה היה למכבי תל אביב מספיק זמן כדי לייצר מצבים רבים, אבל היא התקשתה מול בונקר סרבי והצליחה לכבוש רק עוד שני שערים.

מי שזכה לפרגון אמש היה דן ביטון, שנכנס כמחליף במחצית השנייה והכין את המהלכים לשני השערים של דור פרץ ואלעד מדמון. "דן ביטון הוא בדיוק השחקן להכניס את הכדורים האלה ולבנות מהלכים וזה מה שהוא נתן לנו כשעלה מהספסל".

איסוף סיסוקו, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבאנקר החדש בקישור? סיסוקו/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

ז'ארקו לאזטיץ' הפתיע כאשר שלח להרכב את איסוף סיסוקו במקום יוריס ואן אובריים ונראה כי הקשר הצעיר הוא כרגע האחורי המועדף על הסרבי. לסיסוקו היה הרבה מזל, אמרו אמש במכבי תל אביב, כאשר השחקן נפגע בצורה ברוטאלית משחקן של באצ'קה שהורחק על הפגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully