וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון למארסקה בצ'לסי, בכורה מאכזבת לדה חאה

אנקונקו ומדואקה כבשו ב-0:2 על סרבט בפלייאוף הקונפרנס ליג, צפו בהחמצת הענק של גיו. שוער פיורנטינה ספג 3:3 בדקה ה-89 מול אקדמיית פושקאש

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

אחרי ההפסד הביתי למנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, צ'לסי השיגה הערב (חמישי) ניצחון בכורה בעידן אנצו מארסקה - 0:2 על סרבט ז'נבה בפלייאוף הקונפרנס ליג. זה לא היה קל ובטח לא מרשים, אבל כריסטופר אנקונקו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-50, התכבד בשער הרשמי הראשון תחת המאמן האיטלקי וגם ניפח בלון כחול לראשונה העונה, ובדקה ה-76 נוני מדואקה דהר בצד ימין וירה את השני אחרי מסירת הולכה נהדרת של אנסו פרננדס שנכנס יחד איתו.

מארסקה ביצע חלוקת כוחות ולמעשה אנקונקו היה היחיד פרט לקשר האחורי מויסס קאיסדו שנותר מההרכב שהפסיד לסיטי. דקה לאחר השער שלו, מארק גיו שהגיע מברצלונה ופתח לראשונה, סיפק את אחת ההחמצות הגדולות שנראו לאחרונה. השוער השני פיליפ יורגנסן ערך בכורה בין הקורות וטוסין אדראביויו במרכז ההגנה, כשגם פדרו נטו נכלל ב-11. לבלוז יש משחק ליגה אצל וולבס ביום ראשון, ובחמישי הבא ייצאו לגומלין בשוויץ.

צפו בהחמצה הנדירה של מארק גיו

דויד דה חאה חזר הערב לשחק באופן רשמי אחרי כמעט 15 חודשים, אבל הבכורה שלו בשערה של פיורנטינה הייתה מאכזבת מאוד והסתיימה עם ספיגה בדקה ה-89 ו-3:3 ביתי מול אקדמיית פושקאש בפלייאוף הקונפרנס ליג.

השוער הספרדי נכנע לפנדל של זולט נאג' בדקה התשיעית ולבעיטה חדה של הפיני מיקאל סויסאלו שלוש דקות לאחר מכן. פיורנטינה לחצה, צימקה מטיל של ריקרדו סוטיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ואיזנה מראשו של הארגנטינאי לוקאס מרטינס קווארטה בדקה ה-67. מואיז קן נכנס כמחליף והפך בדקה ה-75, אבל הבלם הפולני וויצ'ך גולה הדהים את הקהל בארטמיו פרנקי עם השוויון דקה לסיום. בשבוע הבא ייערך הגומלין בהונגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
דויד דה חאה שוער פיורנטינה סופג מרגלי זולט נאג' שחקן אקדמיית פושקאש. Image Photo Agency, GettyImages
לא כמו שתכנן. דויד דה חאה סופג/GettyImages, Image Photo Agency

בטיס יצאה לפולין כדי לפגוש את קריבבאס האוקראינית, וניצחה בצורה נינוחה 0:2. צ'ימי אווילה הבקיע מקרוב בדקה ה-13, רודרי ירה את השני בדקה ה-62.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully