וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן על עתידו: "הראש שלי אך ורק במכבי תל אביב"

החלוץ הצטיין ב-0:3 על באצ'קה טופולה והתייחס לעתידו. הגומלין בסרביה? "אולימפיאקוס יושבת בראש". לאזטיץ' מרוצה: "היה קל יותר ב-11 מול 11"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לעבר שלב הליגה החדש של הליגה האירופית, כשהביסה 0:3 את באצ'קה טופולה במשחק "ביתי" בהונגריה. דור תורג'מן כבש ראשון (26), דור פרץ (63) ואלעד מדמון בשער בכורה (83) השלימו אחרי שהאורחת שיחקה מחצית שלמה בתשעה שחקנים

אלופת ישראל קיבלה דחייה למפגש עם הפועל ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל ותוכל להיערך לגומלין בסרביה (חמישי הבא ב-22:00). המשחק ייערך באצטדיון בו אירחה בעונה שעברה את אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג והודחה על ידה עם אותו 6:1 מפורסם בהארכה, אחרי ניצחון מפתיע 1:4 ביוון. רק תבוסה דומה תוריד אותה אל הקונפרנס ליג.

"התחושה נהדרת. העבודה לא הסתיימה, בעוד שבוע יש עוד משחק וצריך להתכונן כראוי", סיכם ז'ארקו לאזטיץ'. "צריך לסיים את העבודה. אני מאוד מרוצה, בעיקר מהמחצית הראשונה. היה לנו יותר קל כששיחקנו 11 מול 11, ואני מאוד מרוצה מהדקות הללו. היינו טובים עם הכדור, לא איפשרנו להם לצאת להתקפות מתפרצות, וזה לא קל. בחצי השני הם הגנו כמו שצריך, אבל הצלחנו להבקיע עוד שני שערים. כמו שאמרתי, זו מחצית אחת - ונותר לנו להשלים את העבודה".

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מנוחה של שבוע. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דור תורג'מן הוסיף: "זה צעד חשוב, אבל צריך לסיים את העבודה. פתחנו טוב את המשחק, ואני שמח שהבקענו שלושה שערים. המטרה הייתה להבקיע כמה שיותר, אבל לא קל להתמודד עם שמונה שחקנים שעומדים ברחבה. הגומלין מול אולימפיאקוס יושב בראש, אבל נבוא בשיא הרצינות כדי לעבור שלב".

על צסק"א מוסקבה: "הראש שלי אך ורק במכבי תל אביב. אני שמח על הניצחון, מתכוננים לשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מבסס את מעמדו כחלוץ הבכיר בקבוצה. דור תורג'מן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כל עוד לא יהיה מהפך גדול בגומלין, מכבי תל אביב תיכנס אל הליגה האירופית. בניגוד לשנים עברו, הפעם לא מדובר בשלב בתים אלא בפורמט חדש: שלב ליגה שיכלול 36 קבוצות. כל אחת תקיים שמונה משחקים (ארבעה בבית וארבעה בחוץ) מול שמונה יריבות שונות. זאת אומרת, מכבי תל אביב תשחק מול שתי יריבות מכל דרג, כולל הדרג בו היא תהיה (כרגע דרג ג') ומבחינתה כמובן מדובר בשמונה משחקי חוץ, לאור האיסור לקיים משחקים בישראל בעקבות המצב הביטחוני.

לוח משחקים כזה יכול לכלול מפגשים עם רומא ומנצ'סטר יונייטד (או לאציו וטוטנהאם) מדרג א', ליון ופנרבחצ'ה מדרג ב', אוניון סן ז'ילואז ואחת הנושרות האפשריות מפלייאוף ליגת האלופות (למשל דינמו קייב) מדרג ג' וגם אתלטיק בילבאו והופנהיים או ניס מדרג ד'.

המחזור הראשון יהיה ב-25-26 בספטמבר, השני שבוע לאחר מכן ובהמשך אין שוב משחקים עוקבים, עד למחזור השביעי והשמיני שיהיו ב-23 ו-30 בינואר. זאת בניגוד לקונפרנס ליג, שם יש רק שישה משחקים ולא שמונה, וכך שלב הליגה יסתיים באמצע דצמבר, כפי שהיה נהוג בשלבי הבתים בשנים האחרונות.

גם מבחינת המענקים יש שינוי. לאור הגדלת מספר המשחקים, שווי ניצחון בליגה האירופית פחת. כניסה לשלב הליגה של המפעל המשני תבטיח למכבי תל אביב כ-4.7 מיליון יורו (כולל הבונוסים על המוקדמות) ומשם ניצחון יהיה שווה 450 אלף יורו (לעומת 630 בעונה הקודמת) וכל נקודה 150 אלף. כניסה לשלב הליגה בקונפרנס ליג תעניק למכבי תל אביב כ-3.8 מיליון יורו (כולל המוקדמות) ובמפעל הזה, השלישי בחשיבותו, יהיה בונוס של 400 אלף יורו על ניצחון (לעומת 500 בעונה הקודמת) ו-133 אלף עבור כל נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully