וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שווה יותר מזהב": גם מאמן גנט מתמוגג מגנדלמן הלוהט

הישראלי ממשיך לכבוש בצרורות, מאמנו כבר "רואה בו את עצמו" ומסביר מה סוד הקסם, ובתקשורת הבלגית מהללים: "איזו רכישה מיוחדת". צפו בשער

השער של עומרי גנדלמן מול פרטיזן בלגרד/ספורט1

עומרי גנדלמן לא עוצר. אחרי הצמד לרשת סילקבורג בשבוע שעבר ושער הליגה מול ווסטרלו, קשרה הישראלי של גנט העניק יתרון חוץ אתמול (חמישי) 0:1 בפלייאוף הקונפרנס ליג מול פרטיזן בלגרד, אצלה ביברס נאתכו המתין על הספסל. סוון קומס הרים מצד ימין בדקה ה-16 והקשר הישראלי השתחרר מהשמירה ונגח אל הרשת מארבעה מטרים. נזכיר כי זו העונה השנייה של גנדלמן במדי הקבוצה הבלגית: היו לו 11 שערי ליגה ועוד שניים באירופה בעונת הבכורה שלו כליגיונר.

אחרי שכבש משחק שלישי רצוף, גם בבלגיה מתלהבים מכושרו של הישראלי. באתר "ניוזבלאד" כתבו: "עומרי גנדלמן שווה יותר מזהב. שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, ו-17 שערים מאז שהצטרף לגנט לפני שנה. איזו רכישה מיוחדת".

"היה רק שחקן מסוכן אחד על המגרש הערב, וזהו עומרי גנדלמן", הוסיפו באתר "ספורזה", שבחרו בישראלי לשחקן המצטיין. "הפעם גנדלמן לא חיכה לדקה האחרונה כדי לנצח יריבה אירופית. אחרי שכבש, הוא המשיך לאיים על השער בצורה בלתי פוסקת".

בחשבון הטוויטר של גנט כתבו אחרי השער: "מי אם לא הוא?", הוכחה למוניטין המתפתח שלו כסקורר, וגם ברשתות החברתיות התמוגגו - כאשר אחד המשתמשים הבלגים חיבר בין תמונתו של גנדלמן לבין זו של רונאלדו הברזילאי.

"הוא המסי של גנט", כתב משתמש אחר - ואחרים ציינו, בהפרזה מכוונת, כמובן: "הוא הטוב בכל הזמנים, הוא הכדורגלן הטוב בעולם".

אפילו מאמן גנט ואוטר וראנקן, קשר עבר בקבוצה בעצמו, הפליג במחמאות לגנדלמן, ואמר ש"הוא מזכיר לי את עצמי בתור שחקן. הוא רץ מרחבה לרחבה, בדיוק כמו שאני עשיתי בגנט. הוא חשוב בשני צידי המגרש. אני לא מצפים ממנו להכריע משחקים, אבל כשאתה נע בצורה בלתי פוסקת כמוהו, אתה הופך לשחקן מפתח".

וראנקן הוסיף: "אנחנו מרוצים גם מהאופי המיוחד של גנדלמן. הוא תמיד יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון - וזו תכונה כל כך חשובה. הוא תמיד מאמין שהכדור יגיע אליו ברחבה, והתוצאות נפלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully