וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה הצהיר: לא אחזור לנבחרת בלגיה תחת טדסקו

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 21:25

השוער שלא זומן ליורו 2024 לא מתכוון לשוב לסגל גם אם יזומן על ידי המאמן איתו הוא מסוכסך: "החלטה כואבת - אך נכונה עבור הנבחרת"

תקציר יורו 2024: צרפת - בלגיה 0:1, שמינית גמר/ספורט1

לאחר שלא זומן לסגל לקראת יורו 2024, הודיע הערב (חמישי) טיבו קורטואה כי לא ישוב לנבחרת בלגיה תחת צוות האימון הנוכחי, בהנהגת דומניקו טדסקו. כידוע, השניים מסוכסכים כבר זמן רב, ושוער ריאל מדריד הצהיר: "לצערי, אחרי האירועים שקרו עם המאמן ואחרי חשיבה רבה, החלטתי שלא לחזור לנבחרת תחת הצוות הזה. במובן הזה, אני מקבל את החלק שלי באחריות למצב".

עם זאת, קורטואה הוסיף והבהיר: "במבט קדימה, חוסר האמונה שלי בו לא היה מאפשר ליצור אווירה נעימה. שוחחתי עם ההתאחדות פעמים רבות. הם מבינים אותי וקיבלו את העמדה שלי ואת הסיבות שהביאו להחלטה הכואבת הזו. ברור לי שזה יאכזב חלק מהאוהדים, אבל אני משוכנע שזו הפעולה הנכונה ביותר עבור נבחרת בלגיה. זה סוגר את הדיון וכעת הנבחרת יכולה להתעסק במטרות שלה".

מדובר בחדשות טובות בין היתר גם עבור נבחרת ישראל, שתפגוש את הבלגים בעוד כשבועיים במסגרת ליגת האומות.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד חוגג, גמר ליגת האלופות 2024. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
אמר את דברו. קורטואה/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

בדצמבר שעבר טען קורטואה כי אחת הסיבות לסכסוך היתה העובדה שלא קיבל את סרט הקפטן בהיעדרו של קווין דה בראונה במוקדמות יורו 2024 מול אוסטריה. במקום זאת, הסרט ניתן לרומלו לוקאקו. "משהו בי נשבר שם", אמר. "לא יכולתי להתמודד עם זה. זו היתה הפרת אמון בין שחקן ומאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully