וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'וקוביץ' יכול לזכות בעוד שלושה גרנד סלאמים לפני הפרישה"

מאטס וילאנדר טוען כי מדליסט הזהב מפריז "עוד לא סיים. הוא אוהב את האתגרים שהשחקנים הצעירים מציבים בפניו". ויש גם נורת אזהרה

תקציר: יאניק סינר זכה בטורניר סינסינטי/ספורט1

ימים ספורים נותרו עד תחילת המסע של נובאק ג'וקוביץ' אל עבר הגרנד סלאם ה-25 בקריירה - יותר מכל טניסאי או טניסאית אחרת בהיסטוריה. יריבו הראשון של הסרבי באליפות ארצות הברית יגיע מהמוקדמות, וכעת לא נותר אלא לראות האם נולה מסוגל לספק התעלות נוספת - כשם שעשה באולימפיאדה האחרונה.

"הוא עוד לא סיים", חרץ טניסאי העבר האגדי מאטס וילאנדר. "לדעתי הוא יזכה בעוד גרנד סלאם אחד, שניים או אפילו שלושה. זה יעניק לו את האנרגיה להמשיך ולהילחם, כי הוא אוהב את האתגרים שהשחקנים הצעירים מציבים לו. אני מצפה ממנו ליכולת טובה, כי ההגעה לגמר ווימבלדון נתנה לו בוסט של ביטחון. כעת הוא יודע שמצב הברך שלו טוב".

הדיון לגבי זהות הטניסאי הגדול אי פעם כבר הוכרע - וזה אפילו לא קרוב לטענת וילאנדר: "כולנו שמחים עבורו. הוא זכה ב-24 גרנד סלאמים, מדליית זהב אולימפית, גביע דייויס, הכי הרבה טורנירים, יש לו את המאזן הכי טוב מול היריבים שלו, הוא הגדול אי פעם - בקלות. כל כך שמחתי עבורו שהוא זכה בפריז".

נובאק ג'וקוביץ' אחרי זכייה במדליית זהב עבור סרביה במשחקי פריז 2024. Matthew Stockman, GettyImages
כוחו עוד במותניו. ג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

למרות הדברים הללו, ולמרות שג'וקוביץ' שב למשטח האהוב עליו, וילאנדר צופה קשיים באליפות ארצות הברית: "גם נובאק יודע שעליו להיזהר. כמעט כולם מומחים במשטחים הקשים. הרבה שחקנים עייפים בשלב הזה של השנה, בטח אחרי האולימפיאדה. כולם יכולים לנצח וכולם יכולים להפסיד. יהיו שבועיים נהדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully